Re: Bug weekly challenge gold week 4

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bug weekly challenge gold week 4

★★★★★ Novice

In this challenge you must Hove 2 assists with a midfield player with 4* skill moves. I have given a lot more since 22:00 CET in several matches. 2 in one match when winning of loding. Nothing happend. Please fix it oe give me the exp points

Bericht 1 van 13 (2.068 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bug weekly challenge gold week 4

EA SPORTS FC Team

Hey @Freavil,

 

Met welke speler heb je een assist gedaan en heb je een screenshot voor mij die laat zien dat je dit gedaan hebt?

Jason.png
Bericht 2 van 13 (2.041 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bug weekly challenge gold week 4

★★★★★ Novice

Freavil is mijn game naam opende PS4. Ik heb geen screenshot maar zojuist weer een spel in Rivaks gespeeld met 1 assist van Bruno Fernandez en 1 van Wijnaldum in dezelfde wedstrijd. de wedstrijd is in 3-3 geëindigd. 

Bericht 3 van 13 (2.035 Weergaven)

Re: Bug weekly challenge gold week 4

EA SPORTS FC Team
Zo je dan een screenshot willen nemen waarin te zien is dat ze een assist maakten?
Jason.png
Bericht 4 van 13 (2.033 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bug weekly challenge gold week 4

★★★ Novice

Ik heb deze doelstelling ook al 10 keer of zo gedaan, maar nog steeds niets in punten beloond,

zowel met Havertz, Wijnaldum, Perisic assist gegeven, maar helaas.

Je moet hem 2 keer uit voeren, staat bij mij 1 keer gelukt, maar daarna dus 10 x gespeeld, en geen beloning

Bericht 5 van 13 (2.019 Weergaven)

Re: Bug weekly challenge gold week 4

EA SPORTS FC Team
@Barthelo1976 We gaan het eens onderzoeken, ik heb enkele berichten gelezen dat het wel werkt met een speler die 5* skill moves heeft.
Jason.png
Bericht 6 van 13 (2.013 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bug weekly challenge gold week 4

★★★ Novice

Ja nu een assist met een 5* skillmoves middenvelder (Tiago) nu is hij wel goed gekeurd.

Bericht 7 van 13 (2.005 Weergaven)

Re: Bug weekly challenge gold week 4

EA SPORTS FC Team
@Barthelo1976 Top, bedankt voor het bevestigen!
Jason.png
Bericht 8 van 13 (1.998 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bug weekly challenge gold week 4

★★★★★ Novice

Ik heb hetzelfde probleem, assist met Fernandez Liverpool en kevin de bruine(totssf), maakt allemaal niet uit met wie je een assist geeft, er gebeurd gewoon niks.

Bericht 9 van 13 (1.993 Weergaven)
0 Kudos

Re: Bug weekly challenge gold week 4

EA SPORTS FC Team
@hans_schilder Het zou moeten lukken met 5* Skill Moves, ik heb meerdere meldingen gezien van meerdere talen waar dit werkt.
Jason.png
Bericht 10 van 13 (1.976 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help