Re: Account in gevaar

door glikkier
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Account in gevaar

★★★ Novice
@EA_Jason Hoe bedoel je dat de blokkade van mijn PlayStation gehaald kan worden?
Bericht 21 van 28 (452 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

EA SPORTS FC Team

Nee ik geef aan dat als je problemen hebt met verbindingsproblemen met FIFA 19, dan kan je de stappen uitvoeren die ik gegeven heb.

 

Als je denkt dat de verbindingsproblemen worden veroorzaakt door jouw nieuwe PlayStation, dan kan je hiervoor contact opnemen met PlayStation.

 

Als jouw apparaat geblokkeerd is wegens FIFA 21, neem dan een kijkje op het FIFA 21 forum.

 

https://answers.ea.com/t5/Game-Informatie/Fifa-21-Dit-apparaat-is-geblokkeerd-voor-ultimate-team/m-p...

Jason.png
Bericht 22 van 28 (443 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

★ Novice

Hallo ik had nog een vraag, als ik mijn fut in ga staat er "apparaat geblokkeerd" en kan ik er niet in. 

Dit is zo op elk account op mijn playstation, is mijn playstation gebanned of mijn ip?

Zou bijv. mijn broertje met een andere playstation op dezelfde wifi wel nog fut kunnen spelen?

Bericht 23 van 28 (411 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

EA SPORTS FC Team
@4t6qnca6q4ps In het topic dat ik boven jouw bericht gelinkt hebt kan je meer informatie vinden.
Jason.png
Bericht 24 van 28 (408 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

★★★ Novice
@EA_Jason Het ligt niet aan de verbinding maar aan de game!!
Bericht 25 van 28 (384 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

EA SPORTS FC Team
@glikkier wat voor problemen heb je exact met FIFA 19?
Jason.png
Bericht 26 van 28 (380 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

★★★ Novice
@EA_Jason Fifa 21 speelt klote
Bericht 27 van 28 (367 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

EA SPORTS FC Team
@glikkier Ah, in dat geval kan je feedback achterlaten op het FIFA 21 forum. Dit is het FIFA 19 forum en dit topic gaat specifiek over een account.

Daarom zal ik dit topic sluiten.
Jason.png
Bericht 28 van 28 (362 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help