Re: Account in gevaar

door glikkier
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Account in gevaar

★★★ Newbie

Geldt dit ook voor oude versies van fifa

Bericht 11 van 28 (400 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

EA SPORTS FC Team

Je kunt inderdaad nog een ban krijgen in FIFA 19 als je de regels overtreedt @donadduck, ik denk tenminste dat dat jouw vraag is aangezien je op het FIFA 19 forum post?

Jason.png
Bericht 12 van 28 (389 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

★★ Novice

Ik heb een ban gekregen voor de transfermarkt, ze zijn deze aan het onderzoeken maar ik heb nu een ip ban gekregen. wou eigenlijk een nieuw ps4 account aanmaken daar fifa points op te gooien opnieuw te beginnen. Heb de instructies nooit gelezen en zie nu dat ik fout zit. Zouden jullie de ip ban eraf kunnen halen want dit is wel echt een naaistreek🥱

Bericht 13 van 28 (374 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

★★ Novice

Dit gaat over fifa 21

Bericht 14 van 28 (372 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

★★★ Novice
@EA_Jason Kan het zijn dat mijn ip adres een soort van ban heeft? Mijn fifa speelt zwaar * thuis en bij vrienden wel goed
Bericht 15 van 28 (344 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

EA SPORTS FC Team

Als je een IP ban hebt, dan kan je nieteens online komen @glikkier, dus ik niet dat dat het is.

 

Ik heb ook nog nooit gehoord dat wij IP bans hebben uitgegeven. 

 

Maar dit kan aan de verbinding liggen, probeer deze tips eens voor FIFA 19: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/info-FIFA-19-verbindingsproblemen-oplossen/m-p/733513...

 

 

Jason.png
Bericht 16 van 28 (340 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

@EA_Jason Het ligt niet aan de verbinding mijn PlayStation heeft een ban dus daarop kom ik niet in ultimate team nu een andere ps gekocht en alleen fifa speelt *snip* van de games geen last van dus ligt aan fifa en ea

 

EDIT door EA_Jason: Houd het netjes. 

Bericht 17 van 28 (336 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

EA SPORTS FC Team

Aangezien het wel goed werkt bij vrienden thuis, lijkt de oorzaak echt de verbinding @glikkier. Probeer dus eens de stappen die ik heb aangekaart. 

Jason.png
Bericht 18 van 28 (332 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

@EA_Jason Dat heeft toch niks met mijn ip te maken? Elke online game speelt soepel behalve dat *snip* spel Fifa die alleen geld probeert te maken en niks anders.. of je moet *snip*of geld erin pompen... ik koos het eerste *snip* gameplay... ze hebben mijn PlayStation pro geblokkeerd en andere ps speelt *snip*

 

EDIT door EA_Jason: Houd het netjes. 

Bericht 19 van 28 (329 Weergaven)
0 Kudos

Re: Account in gevaar

EA SPORTS FC Team

Laatste waarschuwing @glikkier, houd het netjes. 

 

Jouw IP adres bestaat uit een nummer (en letters als je IPv6 hebt) en het is exact wat het aangeeft, alleen een adres. 

 

Als je problemen hebt met jouw andere PlayStation, dan kan je daarvoor contact opnemen met PlayStation. 

Jason.png
Bericht 20 van 28 (326 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help