Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

door 074Daan
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

EA SPORTS FC Team
@stanneman17 Kan je alle spelers uit de SBC halen en het daarna nogmaals proberen?

Als het niet wilt lukken, probeer het dan via de console.
Jason.png
Bericht 31 van 44 (2.312 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie
@074Daan
Ik weet niet of je dit probleem nog steeds hebt. Maar ik had het recent ook en de oplossing die ik gevonden had is dat je ervoor moet zorgen je elke keer uit ultimate team uitlogt voor je je ps4 afsluit. Wanneer je ingelogd blijft komt dit probleem voor. Hopelijk is dit een (eerder laat) antwoord op je vraag.
Bericht 32 van 44 (2.283 Weergaven)

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie

Hallo ik heb dit probleem nu ook alleen iets erger ik had frenkie de jong toty maar de wou ik verkopen 

toen lukte het niet en er stond een fout melding dus toen dacht ik dan stuur ik hem naar mijn transferlijst en toen keek ik daar stond die niet op mijn transfer lijst niet in mijn team en niet in mijn club dus nu ben ik frenkie de jong kwijt en bijna 2miljoen coins?

Bericht 33 van 44 (2.213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

EA SPORTS FC Team

Hallo @Thijmen058,

 

Neem hiervoor contact op met onze helpdesk om te laten onderzoeken waar Frenkie is, hij kan toch niet zomaar verdwijnen?

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

Jason.png
Bericht 34 van 44 (2.191 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★ Novice

ik heb dat ook bij mij staat er de hele tijd mislukt en dat ik geen weizige gingen kan aanbrengen

Bericht 35 van 44 (1.992 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie
@daanverhoevenn Dat werkt bij mij ook niet kan geen sbc doen het slaat niet op zegt het ik heb alles al opnieuw opgestart maar werkt nog steeds niet
Bericht 36 van 44 (1.753 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

EA SPORTS FC Team

@ayazkhan10688 Gebruik je misschien spelers die je al een behoorlijke tijd in jouw club hebt?

 

Zo ja, welke en hoe lang heb je de speler al?

Jason.png
Bericht 37 van 44 (1.707 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★ Novice
@EA_Jason Jo ik heb nu nog steeds zo’n melding via de compain app van fout bij die sbc inleveren kan je helpen?
Bericht 38 van 44 (878 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey @lkbennietgoed,

Gebeurt dit zowel op de app als in-game?

 

Vaak ontstaat dit probleem als je tijdens een wedstrijd stopt met spelen of FUT niet goed afsluit en een speler van jouw huidige opstelling in wilt leveren. Vaak kun je door je aan te melden in-game en/of een wedstrijd spelen erna de speler weer in leveren zoals normaal.

Als dit ook in-game gebeurt na het spelen van een wedstrijd, zou je kunnen kijken of het volgende helpt?

1. Ga naar jouw opstellingen in FUT
2. Maak een nieuwe opstelling (mag dezelfde zijn) en maak die actief
3. Verwijder de voorgaande actieve opstelling (nooit de club, alleen de opstelling)
4. Ga terug naar het hoofdmenu van Fifa 21
5. Ga naar de opties > profiel > verwijder en verwijder FUT Squad Update 1
6. Start het spel opnieuw op en ga naar FUT en probeer het nogmaals

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 39 van 44 (870 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★ Novice

Hey neil,

in game gebeurd dit niet alleen het probleem is dat ik niet meer in kan loggen op fifa op mijn console omdat mijn psn account voor 7 dagen is gebanned xD dus dacht misschien is er nog een andere oplossing waardoor het wel kan werken.

Bericht 40 van 44 (862 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help