Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

door 074Daan
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★ Novice

Ik heb echt precies hetzelfde...

Bericht 21 van 44 (3.423 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie

Ik heb ook precies hetzelfde probleem, ik doe de seven league-boots SBC maar het is dus onmogelijk om te voltooien. Jeroen Zoet (DM) kan niet op zijn positie geplaatst worden, krijg je melding “aanpassing is SBC-selectie opslaan mislukt”. Ook krijg ik continue een melding dan de bied status is veranderd waardoor je niet meer kunt bieden op spelers. Dit duurt nu al meer als een maand... EA verdiend bakken aan dit spel is dan een normaal werkende app te veel gevraagd?

Bericht 22 van 44 (3.407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Kan sbc niet indienen

★★★ Newbie

Ik wil de balotelli sbc doen maar als ik een team inlever die voldoet aan de eisen staat er dat er een communicatie fout is. Ik heb dit probleem al eerder gehad bij een kit sbc en ik heb hem nooit kunnen inleveren. Wat moet ik doen??

Bericht 23 van 44 (3.244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie

Ik heb dit probleem ik heb mijn game volledig afgesloten en mijn app en telefoon opnieuw opgestart en niks werkt wat kan ik doen

Bericht 24 van 44 (3.203 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie

hoi,

 

kijk ik heb dit ook stel je wil gewoon marquee matchups doen en je wil spelers wisselen of spelers toevoege kan dat wel maar er staat wel dan sbc selectie aanpassen mislukt maar je kan dan alsnog je spelers verplaatesn en als je da alle spelers hebben toegevoegd en je bent klaar om de sbc in te leveren kan dat niet en wordt je gekickt snapt u?

Bericht 25 van 44 (3.167 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

EA SPORTS FC Team
@anouar035 Is dat in het spel zelf of alleen op de apps?
Jason.png
Bericht 26 van 44 (3.152 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie

Ook ik heb het hetzelfde probleem, zie screenshot. Dit is de laatste stap voor de Diego Carlos road to the final sbc en wil deze graag op tijd afronden. Ik kan geen enkele speler wisselen, ook niet op een andere positie.

 

Je ziet wel Moutinho staan en 'indienen' zou ook moeten kunnen, maar er gebeurt niets als ik daarop klik. Wanneer ik de sbc sluit en opnieuw open staat Pereira daar weer. 

Bericht 27 van 44 (3.131 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie
@EA_Jason Ik heb zeker een screenshot hoe moet ik die sturen?
Bericht 28 van 44 (3.025 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie

Het is in de app ik kan namelijk niet op het spel

ik zou het erg leuk vinden mocht dit snel gefixt worden of ik tenminste een vergoeding krijg voor al die verloren moeite

Bericht 29 van 44 (3.022 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanpassing sbc selectie mislukt companion app

★★★ Newbie

Zie hier screenshots

Bericht 30 van 44 (3.021 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help