Re: Aanmaken FIFA 15 FUT Xbox 360

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Aanmaken FIFA 15 FUT Xbox 360

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Hallo mensen

 

 

Ik zou graag nog FIFA 15 FUT willen aanmaken op xbox 360. Je zal denken waarom zou je dat willen, nou ivm servers die offline gaan binnenkort ik meen September dit jaar. Maar als ik probeer het aan te maken dan zegt de UI, "Kan beveiligings vraag niet aanmaken" en word ik terug gestuurd naar de main menu. Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen, aangezien de servers uit gaan binnenkort en ik nog een aantal Achievements voor FUT 15 wil halen.

 

Ik zou het jammer vinden als het niet meer kan.....

 

Graag als iemand kan helpen, zou diegene mij de stappen will doorlopen hoe ik dit eventueel nog kan doen zou echt super wezen !

 

 

Bedankt !

Bericht 1 van 5 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanmaken FIFA 15 FUT Xbox 360

★★★★★ Novice

Niemand hier helemaal niks geen moderator die zich even laat zien ? 

Bericht 2 van 5 (601 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Aanmaken FIFA 15 FUT Xbox 360

Community Manager (retired)
Hey @PoemieV2,

Sorry voor de latere reactie, ik had helaas mijn weekend. Kun je mij laten weten of dit is bij het opstarten van FUT zelf of op het EA account? Is dit bij elke selecteerbare geheime vragen waar je uit kunt kiezen?

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 5 (590 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanmaken FIFA 15 FUT Xbox 360

★★★★★ Novice

Naja, ik denk dat er niks meer gedaan kan worden aangezien ik best veel moeite heb gedaan met twitter anders taligs boards en niemand kan wat eraan doen, wat heel jammer is overgins, aangezien ik nu jog als de bliksem die EAFC level 15 aan het halen ben, ik speel nooit echt fifa heb het gekocht ivm Dordrecht in de Eredivisie.

 

Maar tis bij het aanmaken van een FUT account, als ik dus mij Origin/XboxLive account een vraag wil aanmaken krijg ik.

 

'Kan Vraag niet aanmaken' en daarna gooit ie me terug naar de main menu, het typische is dat het nog werkt, echter had je een account aan moeten maken een aantal jaar terug, en ik als FIFA casual toen had geen behoefte aan online, laat staan het sweaty FUT.

 

Ik heb geprobeerd via de EA support een ding aan te maken of dat een operator een account toevoegd aan mijn e-mail.

 

Maar krijg of mensen die denken dat ik gebanned ben op FIFA 21 ( speel geen FIFA) of dat ik een trading ban heb, daarna zeg ik nee, ik kom voor een oude fifa op de 360, dan krijg ik te horen dat die games niet werken en dat ik maar moet upgraden (vind dat best wel beetje onbeschoft, aangezien ik liever de games uitspeel die ik nog heb voordat ik naar het volgende ga)

 

Als je echt een superheld wil zijn voor een hele grote community, dat jullie als EA een update pushen naar alle FIFA's die een online achievements auto-poppen (net zoals met veel NFS games is gedaan op de 360) dan zou je van een best wel grote groep mensen veel lof krijgen

 

 

 

 

Bericht 4 van 5 (473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Aanmaken FIFA 15 FUT Xbox 360

Community Manager (retired)
@PoemieV2,

Sorry om te horen dat het niet gelukt is. Onze support heeft inderdaad geen toegang meer tot account opties als het gaat om Fifa 15 en zal deze inderdaad helaas ook niet voor je op kunnen zetten als dat zelf niet meer lukt. Sorry daarvoor Frown

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 5 (467 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help