Re: Geen rode spelers bij fut champions rewards

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: Fut Champs spelerskeuze

★ Novice

Mijn psn naam is: tijnvermeulen

Ik heb dit zelfde probleem ik heb goud 3 gehaald en zou 2x 3 spelers keuze moeten krijgen met rode fut champions spelers. Dit is niet gebeurd ik kreeg de keuze tussen normale gouden spelers. De spelers die ik heb zijn adama traore en lo celso.

Graag een oplossing hiervoor.

Alvast bedankt!

Tijn vermeulen

Bericht 31 van 174 (607 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Rode playerpick niet gehad

★★★ Newbie

Mijn account is nelsonmandela106

Bericht 32 van 174 (790 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Regular Player Pick in plaats van Red Cards

★ Novice

@patrick67210318  schreef:

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? PatrickN67210318
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 28-01-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 09:01 Ur
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Geen idee
Wat gebeurt er? In plaats van FUT Champions Cards kan ik enkel kiezen uit Zeldzame Gold Cards, klopt dat? En wordt dit nog herstelt?
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou moeten kiezen uit 2x3 FUT Champions Cards

Beste, 

 

Vanochtend heb ik uit de FUT Champions rewards alleen kunnen kiezen uit Regular Gold spelers ipv FUT Champions player pick. 

Wordt dit nog herstelt? 

 

Mvg, 

 

 



Ik het het ook, 2x uit 4 player picks ook 2x gewone spelers gekregen...

Bericht 33 van 174 (896 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen rode spelers bij fut champions rewards

★★★ Newbie
@jrietberg99 er zal wel weer niks mee gedaan worden
Bericht 34 van 174 (905 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen rode spelers bij fut champions rewards

★★★ Newbie

Zelfde probleem maar er zal wel weer niks mee gedaan worden 

Bericht 35 van 174 (899 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

No red pick players (TOTW) in my fut rewards, but just (verry bad) gold cards

★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? elSieb-3
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 28-01-2020
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 10:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? ?
Wat gebeurt er? No red pick players (TOTW) in my fut rewards, but just (verry bad) gold cards
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Red pick player choice

???

Bericht 36 van 174 (887 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: No red pick players (TOTW) in my fut rewards, but just (verry bad) gold card

★★★ Newbie

I had the samw

pls ea gif us that red the player pick

Bericht 37 van 174 (884 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Ik heb geen inform playerpick rewards gekregen op fit champions 28 januari 2021

★★★ Newbie

Ik kreeg gewoon 3 normale spelers bij mijn player picks van fut champions? Ik hoop dat dit snel gefixt word 

Bericht 38 van 174 (783 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Hoe kan het

★★★ Newbie

Hoe kan het dat ik op mijn account zilver 1 had gehaald dus dat betekent dat je kan kiezen uit drie FUT CHAMPIONS spelers ik moest uit normale spelers kiezen kan dit hersteld worden ?

Bericht 39 van 174 (753 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Re: Geen rode spelers bij fut champions rewards

[ Bewerkt ]
Community Manager (retired)

Hey allemaal!

 

Dit is de megathread in verband met een probleem dat plaats vond op donderdag 28 januari 2021 waar de Weekend League beloningen in plaats van de Rode Team van de Week spelers normale goude spelers aanboden.

 

Laatste Update 04/02/2021:

 

Het game team mij laten weten dat ze alle vervangende packs van mensen die getroffen waren door dit probleem opgestuurd hebben. Dit is inclusief de Silver 1 spelers die iets later uitgestuurd werden. Dit betekent dat er verder geen vervangende packs meer uitgestuurd zullen worden. Deze zullen ook niet toegevoegd kunnen worden door de helpdesk.

 

Mocht er iets aan de situatie veranderen zal ik jullie zeker op de hoogte stellen en mocht het nodig zijn zal ik om meer informatie vragen via de post op de voorpagina maar op het moment is dit probleem gemarkeerd als opgelost. 

 

Update 29/01/2021:

 

Dit probleem zal zich niet meer voor doen voor spelers die hun pack nog niet geopend hebben en je kunt nu veilig jouw pack openen als je dit nog niet gedaan hebt.

 

Spelers die de packs al geopend hebben en een gouden speler hebben gekregen zullen een vervangende pack krijgen. Deze pack kun je vinden in de store en kan mogelijk alleen via de console gevonden worden en niet op de app. Mocht je deze nog niet hebben kan het zijn dat je eerst even op de console in moet loggen in plaats van op de app.

 

De niet-rode spelers die uit de verkeerde pack kwamen mag je uiteraard houden maar zullen niet kwalificeren voor de TOTY. Dit betekent dat mocht je een TOTY speler gepacked hebben uit de verkeerde pack en hij is gouden zal deze niet veranderen wegens de foute pack inhoud.

 

Bedankt allemaal voor jullie medewerking bij dit onderzoek!

 

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 40 van 174 (3.369 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help