2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

door scarcrime
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Na eerst een weekend met veel moeite ea acces  eindelijk te kunnen spelen door middel van een omweg eerst seizoen starten  en daarna ultimate team in anders werd ik er steeds uitgeknikkert dit koste me al de helft van de tijd  van de 10 uur maar tussendoor ook tig x eruit geknikkerd, vervelend zeker maar nu....

 

Het spel is vandaag uit,ik.heb 2 accounts ik log in en tot me verbazing hangt mijn team aan die van me zoon en andersom!!

Hoe kan dit hersteld worden?

 

Maar buiten dit ik zie ook geen packs klaarstaan van de pre order die sinds begin juli is gedaan.

 

WORK AROUND 

 Als je in ultimate team aanmeld onder ander team ,verlaat dan ultimate team ga dan naar online toren klik seizoen aan je hoeft geen wedstrijdte spelen ga er weer uit en start ultimate weer op nu kom je in je eigen team,moet dit voor nu elke keer doen totdat fifa dit patches,dit werkt voor mij elke keer zo hoop ook voor jullie!

 

Bericht 2 van 102 (954 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

EA SPORTS FC Team

Zouden jullie voor mij willen proberen om het account te deblokkeren nar het installeren van de laatste update?

 

Deze update heeft het probleem met de omgewisselde accounts aangekaart:

 

https://answers.ea.com/t5/Nieuws-en-Updates/FIFA-20-Title-Update-3/m-p/8275556#M15

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 100 van 102 (838 Weergaven)

Alle reacties

Nieuw ea account koppelen

★★★ Newbie

Hoi, 

 

Ik ben ten einde raad, ik wil graag een nieuw ea account koppelen aan mijn psn. Nu ik fifa opstart zie ik dat hij blijft proberen te koppelen aan een oud account van mij dat is Freekvdlinden, die is al verwijderd. Mijn nieuwe account is VanderlindenF. Ik kan online ook niet mijn nieuwe ea account aan mijn psn koppelen. Hoe kan ik dit oplossen? Want morgen komt de nieuwe fifa uit en wil ik natuurlijk op mijn nieuwe account kunnen spelen.

 

alvast bedankt

Bericht 1 van 102 (755 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

★★★★★ Novice

Dit heb ik dus ook maar dan op de ps4

Bericht 3 van 102 (922 Weergaven)

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

★★★★★ Novice
@shan2004816 Ja dit is echt vervelend, spelen heeft zo geen zin ook,maar nog vervelender niemand reageert erop van EA terwijl er aardig wat mensen last van hebben
Bericht 4 van 102 (917 Weergaven)

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

★★★★★ Novice
@scarcrime Precies maar kan nu alleen maar squad batlle spelen heb jij dit okk ?
Bericht 5 van 102 (913 Weergaven)

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

★★★★★ Novice
@shan2004816 Ja online kan die geen tegenstanders vinden
Bericht 6 van 102 (911 Weergaven)

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

★★★★★ Novice

EA 

 

 

PLS 

REAGEER

Bericht 7 van 102 (897 Weergaven)

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

★★★ Novice

Ik heb ook dit probleem met de omgewisselde accounts op de ps4. Kan enkel Squad Battles spelen, bij een online wedstrijd krijg ik de melding ‘er zijn geen tegenstanders gevonden. Probeer het later nog eens.’

heel lastig inderdaad dat EA niet antwoordt !

Bericht 8 van 102 (877 Weergaven)

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

★★★★★ Novice
@josephmertens Zeker lastig
Bericht 9 van 102 (864 Weergaven)

Re: 2 xbox live accounts, team omgedraaid aan ander account

★ Novice

Game net verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.... ook dit helpt wederom niet!

Bericht 10 van 102 (859 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help