Re: game content is van mijn account verwijderd

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

game content is van mijn account verwijderd

★★★ Newbie

Hallo,

ik ben er net achter gekomen dat vrijwel alle games die ik een paar jaar geleden op mijn account had gezet (alle command and conquers) opeens verdwenen zijn.

Ik heb natuurlijk wel de optie om ze weer te kopen maar dat zou ik persoonlijk wel heel raar vinden om te moeten doen.

Kan iemand mij helpen weer toegang te krijgen tot deze games die ik een jaar of twee geleden in een verzamelbox gekocht heb?

alvast bedankt en groetjes,

 

max.

Bericht 1 van 2 (183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: game content is van mijn account verwijderd

EA SPORTS FC Team

Hallo @maxifico,

 

Spellen opnieuw kopen is zeker niet de bedoeling, dus doe dat maar niet Tongue out

 

Er kunnen twee dingen aan de hand zijn, je hebt een of andere dodgy code gekocht via een of andere site OF je bent simpelweg ingelogd met een ander Origin account.

 

Naar mijn ervaring zijn de Command & Conquer spelers zeer betrouwbaar, dus ik denk niet dat het eerste gedeelte van toepassing is. Probeer dus in te loggen in Origin met een ander e-mail adres of wanneer je een minderjarig account hebt log je in met de gebruikersnaam.

 

Als je er nou echt niet uit komt, probeer dan de mail terug te vinden van de bestelling of zoek de productcode op en neem contact op met onze helpdesk. 

Jason.png
Bericht 2 van 2 (173 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help