The Simpsons Tapped Out

door steffike_x
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

The Simpsons Tapped Out

★★★ Newbie

Hoi

 

Sinds er enkele maanden geleden een update geweest is, kon ik mij niet meer inloggen waardoor ik telkens moet herstarten, dit wil ik niet mits ik al vrij ver zat.

 

Ik heb het na 2 weken te proberen na de update een tijd opgegeven en hoopte met een nieuwe update dat het wel zou werken, maar nog steeds niet.

 

Als ik mijn email en wachtwoord in geef, krijg ik de melding 'het aanmelden is mislukt, probeer het nog eens.

 

Ik heb de app al meermaals verwijderd, gsm herstart, etc. Ik heb ook nog voldoende opslagruimte.

 

Het ligt niet aan mijn email of wachtwoord, op de website van EA kan ik wel inloggen, heb het wachtwoord ook al enkele keren veranderd om te zien of dat hielp. Maar dit hielp ook niet, wat kan er nog meer gedaan worden? Dit ligt volgens mij aan de app.

Bericht 1 van 2 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Simpsons Tapped Out

EA SPORTS FC Team

Hoi @steffike_x,

 

We hebben het even voor je nagekeken en konden geen bekende problemen vinden. 

 

Wat je wel kunt doen is TSTO volledig verwijderen, het wachtwoord aanpassen en dan weer TSTO installeren en inloggen.

 

Als het niet werkt, moeten we het een en ander testen en mogelijk aanpassen aan onze kant. Dit kunnen we niet via het forum doen, maar wel via onze helpdesk:

 

We zijn telefonisch te bereiken op de volgende telefoonnummers op maandag t/m vrijdag van 12:00 tot 21:00.


- Nederland: 020 80 83 219 (lokaal tarief)
- België: 02 808 4590 (lokaal tarief)


Of stel een terugbelverzoek in via https://help.ea.com/nl/contact-us/

 

Ik hoop dat we je snel weer terug kunnen krijgen in het spel!

Jason.png
Bericht 2 van 2 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help