Re: The Simpsons Tapped Out help

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: The Simpsons Tapped Out help

EA SPORTS FC Team

Ik zie het inderdaad, ik zal even contact opnemen met wat mensen die wat meer weten over TSTO om te zien of ze nog een andere oplossing hebben of dat er iets anders aan de hand is. 

Jason.png
Bericht 11 van 14 (1.070 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Simpsons Tapped Out help

EA SPORTS FC Team

@jurjenX Probeer het eens op een andere telefoon/tablet om te zien of het probleem aan je account ligt of aan het apparaat.

 

Zo kunnen we stap voor stap dichter bij de oorzaak en een oplossing komen Standard smile

Jason.png
Bericht 12 van 14 (1.063 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Simpsons Tapped Out help

★★★ Newbie

Hey i have a problem with the game tapped out. The simpsons game. The game doesn't have sound after the last update of today. Can you help me please it's one of my main games. Thx 

Bericht 13 van 14 (944 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The Simpsons Tapped Out help

EA SPORTS FC Team

Hoi @PandemoniumPersy,

 

Ik heb het even voor je nagekeken en er zijn geen problemen bekend met het guild in TSTO waarbij het geluid wegvalt. 

 

Ik raad je dan ook aan om de standaard stappen voor mobiele games eens uit te voeren, zoals:

 

  • Sluit de app volledig af (dubbelklik op de Home knop en swipe het spel omhoog).
  • Herstart het apparaat door de aan/uit knop 15 seconden ingedrukt te houden.
  • Leeg de caches van jouw telefoon

Zou je dit eens willen proberen en mij laten weten of het werkt? Laat ook even weten of je jouw EA account gelinkt hebt aan TSTO.

Jason.png
Bericht 14 van 14 (935 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help