Mercenaries 2 start niet op, geen hulp om werkend te krijgen

door candesco2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Mercenaries 2 start niet op, geen hulp om werkend te krijgen

★★ Novice

Ik heb onlangs tijdens cyber monday het spel Mercenaries 2: World in Flames gekocht bij Nedgame in Groningen. Ik heb het via hun site besteld en thuis laten bezorgen (samen met armies of exigo, besieger, mass effect andromeda en the elder scrolls online: morrowind). Eenmaal dat de bestelling was aangekomen meteen boel uitgepakt, spel geïnstalleerd, code ingeklopt en daarna wilde ik het spel starten. Ik kreeg echter een popop voorgeschoteld dat zei "er is een internetverbinding nodig om het eigendomsrecht van deze game te controleren, zorg ervoor dat je computer online is en probeer het opnieuw". Spel eraf gegooid, weer opnieuw geïnstalleerd, zelfde resultaat. Dan maar Origin opgestart en kijken of ik de cd key ook daar kan activeren. Helaas, Origin zegt dat het een ongeldige key is. Uiteindelijk maar EA Customer Service gebeld hier in Nederland. Kreeg eerst al te horen dat het spel niet meer ondersteund werd. Na een aantal keren wachten en wat nagevraag zouden ze me wat links sturen met instructies of ik de MSinfo en UOtrace op wilt sturen. Ik heb ze bijgevoegd bij de zaak, wat onder mijn verzoeken staat. Vervolgens kreeg ik een reactie van een andere medewerker, een zekere Willem. Daarvoor was het Pascal. Deze Willem vroeg me of ik de cd code ook even wilde mailen. Dat maar gedaan plus erbij gezegd dat ik dus het spel gekocht heb bij Nedgame. Nu vandaag antwoord van Milou, weer een andere medewerker. En dat antwoord was een bittere pil om te slikken. Het kwam er kort op neer dat men geen support meer had voor Mercenaries 2 en ik er maar mee terug moest naar Nedgame. En daar moest ik maar mee doen. Erg teleurstellend. Ik word dus gewoon aan mijn lot overgelaten. Ik heb daarna nog een verzoek ingediend om terug te bellen. Werd terug gebeld door Robin, de zoveelste medewerker. Standpunt bleef hetzelfde. Ik heb nog gevraagd hoe dat zit met de mensen die ten tijde van de release Mercenaries 2 aangeschaft hebben en of die dan ook de pineut zijn. Maar daar kreeg ik geen echt antwoord op. Ik heb wel eens betere ervaring gehad met EA Help.

Bericht 1 van 2 (261 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Mercenaries 2 start niet op, geen hulp om werkend te krijgen

EA SPORTS FC Team

Hey @candesco2,

 

Je had toch nog een berichtje op het Nederlandse forum Standard smile

 

Ik heb even een uitgebreide uitleg gegeven op jouw bericht in het Engelstalige forum.

Jason.png
Bericht 2 van 2 (255 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help