A Way out Launch failed

door Taha4live93
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

A Way out Launch failed

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Beste lezers!

 

ik heb onlangs A Way Out aangeschaft maar dit heeft nogal wat problemen met zich meegebracht.

Na een paar aanpassingen kreeg ik de game opgestart, hier had ik alleen het probleem dat er een soort groene waas over mijn game heen viel. 

Dit was simpel op te lossen door de resolutie aan te passen, wanneer ik alt+tab deed liep de game volledig vast.

 

Na een aantal pogingen is het gelukt om de game op te starten alleen werd mijn cursor niet getoond in de game, hierdoor kon ik niet naar het tabje instellingen om de resolutie aan te passen, dit i.v.m. de groene waas. Ik heb een paar keer geprobeerd de game te herstarten in de hoop dat mijn cursor wel terug zou komen maar dit was niet het geval.

 

Wanneer ik nu de game op wil starten minimaliseert die de Origin client, deze springt na enkele seconde weer terug en de knop waar "spelen" staat kan weer ingedrukt worden.

Vanuit het perspectief van de persoon waarmee ik wilde spelen was er steeds een pop-up dat ik A Way Out opstartte, maar ook na een paar seconde gestopt was met spelen.

 

De game start op voor een paar seconde maar toont niks van de game zelf. Ook in het taakbeheer is niks te vinden van draaiende processen die gelinkt zijn naar A Way Out.

 

Ik heb nog niet een soortgelijk probleem kunnen vinden online. Is er misschien iemand die hier ook last van heeft of eventueel weet hoe dit opgelost kan worden?

 

 

Update: Vanwege dit probleem contact gehad (door een belverzoek) met een van de mensen van EA. Het probleem is inmiddels opgelost.

- De flikkerende groene waas was op te lossen door de resolutie aan te passen. (Ik heb de game in borderless windowed mode staan, dit verhelpt het probleem)

- Het niet opstarten van de game was op te lossen door een nieuw account op je PC te zeggen en deze als Administrator te gebruiken. Vanuit hier kan je de game opstarten zonder problemen.

Mocht je niet precies weten hoe het werkt --> https://support.microsoft.com/en-us/help/4026923/windows-create-a-local-user-or-administrator-accoun...

 

 

 

 

 

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 6 (799 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: A Way out Launch failed

★★ Novice

Beste EA Jason,

 

 

Ik had inderdaad de drivers al geupadate. Dit heeft het probleem helaas niet verholpen. Wat wel het probleem voor de groene waas + cursor heeft verholpen was door de resolutie inderdaad aan te passen. Nu heb ik de game ook op borderless windowed mode draaien en het draait gewoon perfect.

 

De game start inmiddels ook weer op, dit is gefixt (met dank aan de service van EA) door een nieuw account te creëren als Administrator op m'n PC.

Gelukkig hoefde ik ook niet de game opnieuw te downloaden en deze werd zonder problemen gestart op het andere account.

 

 

 

In thread bekijken

Bericht 3 van 6 (958 Weergaven)

Alle reacties

Re: A Way out Launch failed

EA SPORTS FC Team

Beste @Taha4live93!

 

De groene waas heeft vaak te maken met de video instellingen van het spel of van de grafische kaart.

 

Je kunt proberen om bijvoorbeeld de resolutie aan te passen of het spel te spelen in Windowed mode en de drivers van de videokaart te updaten. 

 

Dat je de cursor niet ziet is inderdaad wel vreemd, maar aangezien je een groene waas te zien krijgt kan ik je aanraden om eerst de drivers te updaten. 

 

Laat even weten of dit lukt. 

 

 

Jason.png
Bericht 2 van 6 (788 Weergaven)

Re: A Way out Launch failed

★★ Novice

Beste EA Jason,

 

 

Ik had inderdaad de drivers al geupadate. Dit heeft het probleem helaas niet verholpen. Wat wel het probleem voor de groene waas + cursor heeft verholpen was door de resolutie inderdaad aan te passen. Nu heb ik de game ook op borderless windowed mode draaien en het draait gewoon perfect.

 

De game start inmiddels ook weer op, dit is gefixt (met dank aan de service van EA) door een nieuw account te creëren als Administrator op m'n PC.

Gelukkig hoefde ik ook niet de game opnieuw te downloaden en deze werd zonder problemen gestart op het andere account.

 

 

 

Bericht 3 van 6 (959 Weergaven)

Re: A Way out Launch failed

EA SPORTS FC Team

Bedankt voor je gedetailleerde uitleg van hoe je het probleem opgelost hebt, ik weet zeker dat dit waardevol kan zijn voor andere spelers.

 

Hoe bevalt het spel tot nu toe?

Jason.png
Bericht 4 van 6 (784 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A Way out Launch failed

★★ Novice

Ik hoop dat het helpt.

 

En wat het spel betreft, totaal geen spijt voor het aanschaffen en kan er vol van genieten. 

Erg lang geleden weer dat ik storyline gerelateerd zo'n goeie game heb gespeeld. Tijd vliegt voorbij en je verveelt je geen moment.

 

Bericht 5 van 6 (781 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A Way out Launch failed

EA SPORTS FC Team

Wanneer je het spel hebt uitgespeeld, kan je altijd nog van kant wisselen en het spel op een andere manier ervaren.

 

Ik heb het zelf enorm druk met andere games op dit moment maar dit is zeker een spel die op mijn to-do lijst staat. 

Jason.png
Bericht 6 van 6 (773 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help