Re: mini metro stuck on white screen on startup

door DaisysLief
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

★★★ Novice

@EA_Leeuw  dat lukt niet origon ziet mijn ea play niet

Bericht 11 van 21 (818 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_Leeuw als ik hem toevoeg als niet origon game zegt hij dat ik hem moet activeren. lijkt mij raar.
(mijn ea play komt van gamepass ultimate, weet niet of dat helpt) 

Bericht 12 van 21 (818 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@DaisysLief, ah ja dan op die manier werkt het dan inderdaad niet. Voor EA Play dat je hebt via de Xbox Game Pass is inderdaad de EA Desktop app nodig, via Origin werkt het dan inderdaad niet.

Heb je het spel al eens opnieuw geïnstalleerd?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 13 van 21 (810 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_Leeuw ja al iets van 10 keer

Bericht 14 van 21 (807 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@DaisysLief, oké. En wat heb je zelf nog meer geprobeerd? Ook al bijvoorbeeld de App cache reset van de EA app?

1.JPG

EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 15 van 21 (806 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_Leeuw ja ook al een paar keer gedaan

Bericht 16 van 21 (804 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@DaisysLief, oké. Heb je al eens gekeken of de drivers van je grafische kaart up to date zijn?
EA_LeeuwAHQ

Bericht 17 van 21 (802 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_Leeuw ja ook, meer geüpdate kunnen ze niet zijn

Bericht 18 van 21 (800 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@DaisysLief, kun je eens proberen om je computer op te starten via een schone opstart, om te kijken of dat het daarmee werkt? Stappen: https://help.ea.com/help/faq/how-to-clean-boot-your-pc/.

En heb je al eens geprobeerd om het spel en de EA app als Administrator uit te voeren?
Je kunt de stappen voor Origin specifiek overslaan, het gaat om de andere Admin stappen (inclusief UAC): https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/my-game-downloaded-through-origin-but-will-not-install/.
EA_LeeuwAHQ

Bericht 19 van 21 (795 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_Leeuw administrator helpt ook niet en mijn pc was al een schone boot voor dat ik de game installeerde. ik wil je bedanken voor je hulp maar sinds de game morgen niet meer toegankelijk is voor mij denk ik niet dat dit nog opgelost word. nogmaals dank

Bericht 20 van 21 (1.666 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help