Re: kan psn niet koppelen aan EA voor ps5,

door gametowin1111
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

★★ Novice

2 x contact opgenomen, de eerste was heel grof en het was een weg is weg verhaal en we kunnen er niks aan doen. De 2e stelde voor om met hetzelfde e-mailadres het account te heractiveren. Momenteel met de 3 mailaccounts wat ik in heel mijn leven heb gehad al een account bij EA. Dan stopte het verhaal voor hun. Voor mij dus ook. Tenzij er een andere mogelijkheid is. Ik heb nooit, echt nooit zelf een account verwijderd of laten verwijderen. 

Bericht 11 van 18 (889 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ben je er uit gekomen?

Zit met het zelfde *snip* probleem. 

Kan alleen speltype aftrap spelen en niet inloggen op ps5!

CM edit: schelden is nergens voor nodig.

Bericht 12 van 18 (568 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

ik heb precies hetzelfde probleem.. 

al een oplossing gevonden toevallig?

Bericht 13 van 18 (562 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@xwnt761il54l@R8Audani, dit topic is vandaag toevallig precies 1 jaar oud. Standard smile Alleen snap ik niet precies wat het probleem is wat jullie hebben. Zouden jullie het kunnen toelichten?

Trouwens, het reageren via één account is genoeg hoor. Wink

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 14 van 18 (529 Weergaven)

★★★ Newbie

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan wel inloggen op mijn EA account, maar als ik wil inloggen aan mijn eerder gekoppelde account via PS platform, krijg ik de melding in de bijlage. Wachtwoord reset heeft geen zin omdat ik dezelfde melding blijf krijgen als ik via het PS platform in wil loggen op EA. Er zit onder water nog iets gekoppeld vanuit het verleden waardoor ik niet meer via mijn PS ID in kan loggen 

Bericht 15 van 18 (341 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @gametowin1111,

Dan heb je mogelijk het verkeerde EA account voor je. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice via https://bit.ly/EA-Ondersteuning.
EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 16 van 18 (326 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb wel degelijk  het juiste account voor me.  En ik ben er inmiddels al over in gesprek met EA adviseurs. Ik heb een permanent EA account maar de koppeling met mijn PSN ID is destijds door EA weggegooid omdat ik lang niet heb ingelogd. Onder water wil mijn PSN ID nog steeds koppelen en dat veroorzaakt de foutmelding. Ik wil mijn PSN ID niet wijzigen omdat daar mijn abonnement en games op staan, dus ik wil de koppeling met mijn gegevens graag weer terug want die hebben in het verleden altijd gewerkt. Nog geen oplossing maar ik ben er nog over in gesprek…

Bericht 17 van 18 (317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@gametowin1111, goed om te lezen dat je er al over in gesprek bent met de klantenservice. Hopelijk kom je eruit. Standard smile
EA_LeeuwAHQ

Bericht 18 van 18 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help