Re: kan psn niet koppelen aan EA voor ps5,

door BertFelmans
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

kan psn niet koppelen aan EA voor ps5,

★★ Novice

Hallo,

Ik wil a way out spelen met een vriend van me.

bij het autoriseren krijg ik de hele tijd dezelfde foutmelding, nl. nieuw wachtwoord instellen, verschillende keren geprobeerd maar zonder resultaat.

kan dus niet online spelen hiermee. als ik kijk bij mijn gekoppelde accounts stond PSN er eerst tussen, ik dacht ik ontkoppel hem en probeer opnieuw maar nu krijg ik dat zelfs niet meer gedaan. kan iemand me helpen ?

Bericht 1 van 18 (2.414 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

★★ Novice

Goed, 

contact gezocht met de klantendienst van EA. Blijkbaar zou mijn PSN account gelinkt zijn aan een verwijderd account van EA (nooit iets zelf verwijderd) en vandaar kan ik dit dus niet linken aan mijn PSN account. Ik heb dus een spel gekocht wat ik niet online met men kameraad kan spelen, eigenlijk geen enkel EA account. Tenzij ik een nieuw PSN account aanmaak. Er kan ook niks aan gedaan worden want het account is weg blijkbaar. Jammer dat ik niet geholpen kon worden. Heb zelf echter nooit een account verwijderd en heb deze al sinds ik mijn eerste PlayStation heb. Ben niet meteen van plan om een nieuw account te maken, het spel opnieuw te kopen en een nieuw PS+ abo aan te schaffen. Jammer dat dit niet kan opgelost worden binnen EA. 

In thread bekijken

Bericht 5 van 18 (2.387 Weergaven)

Alle reacties

★★★★★ Expert
Mogelijk ben je met de verkeerde account(s) aangemeld, @BertFelmans.

Wachtwoord van jouw EA / Origin account wijzigen: https://signin.ea.com/p/web/resetPassword
Kies een nieuw, sterk (vanaf 15 tekens) en uniek wachtwoord, voor de juiste EA / Origin account.
Wacht na elke poging die je doet zeker anderhalf uur.

Je kan per EA / Origin account, 1 account van een ander en ondersteunde platform of dienst koppelen. Voor het ontkoppelen zal je contact moeten gaan opnemen met de helpdesk. Er zitten hier namelijk een aantal risico's aan vast. Je zal een periode moeten wachten voordat je weer dezelfde kan koppelen.
Lees dit helpartikel voor meer informatie: https://help.ea.com/nl/help/account/link-your-console-accounts/

Wanneer je soms een beperking of limiet hebt zitten op jouw account(s), dan is het niet mogelijk om bepaalde producten en/of diensten te gebruiken.

Groetjes.
Bericht 2 van 18 (2.412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Deze heb ik al gevolgd maar zonder resultaat

Bericht 3 van 18 (2.409 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @BertFelmans,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum.

Helaas lijk je dit topic op het board van FIFA 20 te hebben geplaatst, terwijl dit om A Way Out / je EA account gaat. Daarom heb ik dit topic verplaatst. Geeft niks, maar let hier wel in het vervolg op alsjeblieft.

Helaas kunnen wij geen accounts bekijken via de forums, maar is het beste wat je kunt doen contact opnemen met onze klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us, zodat onze Live Support eventueel je account kan controleren.

Succes!
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 18 (2.394 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Goed, 

contact gezocht met de klantendienst van EA. Blijkbaar zou mijn PSN account gelinkt zijn aan een verwijderd account van EA (nooit iets zelf verwijderd) en vandaar kan ik dit dus niet linken aan mijn PSN account. Ik heb dus een spel gekocht wat ik niet online met men kameraad kan spelen, eigenlijk geen enkel EA account. Tenzij ik een nieuw PSN account aanmaak. Er kan ook niks aan gedaan worden want het account is weg blijkbaar. Jammer dat ik niet geholpen kon worden. Heb zelf echter nooit een account verwijderd en heb deze al sinds ik mijn eerste PlayStation heb. Ben niet meteen van plan om een nieuw account te maken, het spel opnieuw te kopen en een nieuw PS+ abo aan te schaffen. Jammer dat dit niet kan opgelost worden binnen EA. 

Bericht 5 van 18 (2.388 Weergaven)

Community Manager
Hey @BertFelmans,

Vervelend om te horen dat je PSN gekoppeld zat aan een verwijderd EA account. Natuurlijk is het niet zo dat accounts zomaar verwijderd worden. Er zal vast iets in het verleden gebeurd zijn waardoor het nu tot zover is gekomen.

Heb je al geprobeerd om je verwijderde EA account te herstellen? Dit zou je eventueel kunnen proberen als je het emailadres nog weet. Zie deze EA Help pagina voor meer informatie: https://help.ea.com/nl/help/account/close-ea-account/.

Succes!
EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 6 van 18 (2.381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★★ Novice

Hallo,

ik weet niet welk e-mail daaraan gekoppeld is, ik heb in heel mijn leven 3 mailadressen gehad en daar heb ik alle 3 een account voor. Ik weet ook niet wat er fout is gelopen. Ze konden me in ieder geval niet helpen 

Bericht 7 van 18 (2.377 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@BertFelmans, dat is erg vervelend om te horen inderdaad. Dan zit er helaas niks anders op dan inderdaad compleet nieuwe accounts te maken, ben ik bang.
EA_LeeuwAHQ

Bericht 8 van 18 (2.374 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Dat of geen EA spellen meer spelen, er zijn meer spellen dan enkel EA.

Bericht 9 van 18 (2.370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Normaal kan je niet jouw Origin / EA account zelf verwijderen, dit dient gebeuren door contact hebben opgenomen met de helpdesk, @BertFelmans.
Je zal dit zelf dan hebben gedaan, in het verleden. Of laten doen.
Zo niet, dan zal er iets flink misgegaan zijn aan jou kant.

Hebben zij bij de helpdesk een aantal suggesties gegeven waarmee je verder zou kunnen gaan?

Groetjes.
Bericht 10 van 18 (2.364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help