oktober 2021
Hallo,
Ik wil a way out spelen met een vriend van me.
bij het autoriseren krijg ik de hele tijd dezelfde foutmelding, nl. nieuw wachtwoord instellen, verschillende keren geprobeerd maar zonder resultaat.
kan dus niet online spelen hiermee. als ik kijk bij mijn gekoppelde accounts stond PSN er eerst tussen, ik dacht ik ontkoppel hem en probeer opnieuw maar nu krijg ik dat zelfs niet meer gedaan. kan iemand me helpen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
oktober 2021
Goed,
contact gezocht met de klantendienst van EA. Blijkbaar zou mijn PSN account gelinkt zijn aan een verwijderd account van EA (nooit iets zelf verwijderd) en vandaar kan ik dit dus niet linken aan mijn PSN account. Ik heb dus een spel gekocht wat ik niet online met men kameraad kan spelen, eigenlijk geen enkel EA account. Tenzij ik een nieuw PSN account aanmaak. Er kan ook niks aan gedaan worden want het account is weg blijkbaar. Jammer dat ik niet geholpen kon worden. Heb zelf echter nooit een account verwijderd en heb deze al sinds ik mijn eerste PlayStation heb. Ben niet meteen van plan om een nieuw account te maken, het spel opnieuw te kopen en een nieuw PS+ abo aan te schaffen. Jammer dat dit niet kan opgelost worden binnen EA.
oktober 2021
oktober 2021
Deze heb ik al gevolgd maar zonder resultaat
oktober 2021
oktober 2021
Goed,
contact gezocht met de klantendienst van EA. Blijkbaar zou mijn PSN account gelinkt zijn aan een verwijderd account van EA (nooit iets zelf verwijderd) en vandaar kan ik dit dus niet linken aan mijn PSN account. Ik heb dus een spel gekocht wat ik niet online met men kameraad kan spelen, eigenlijk geen enkel EA account. Tenzij ik een nieuw PSN account aanmaak. Er kan ook niks aan gedaan worden want het account is weg blijkbaar. Jammer dat ik niet geholpen kon worden. Heb zelf echter nooit een account verwijderd en heb deze al sinds ik mijn eerste PlayStation heb. Ben niet meteen van plan om een nieuw account te maken, het spel opnieuw te kopen en een nieuw PS+ abo aan te schaffen. Jammer dat dit niet kan opgelost worden binnen EA.
oktober 2021
oktober 2021
Hallo,
ik weet niet welk e-mail daaraan gekoppeld is, ik heb in heel mijn leven 3 mailadressen gehad en daar heb ik alle 3 een account voor. Ik weet ook niet wat er fout is gelopen. Ze konden me in ieder geval niet helpen
oktober 2021
oktober 2021
Dat of geen EA spellen meer spelen, er zijn meer spellen dan enkel EA.
oktober 2021
Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.
Speler rapporterenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help