juli 2022 - laatst bewerkt juli 2022 door EA_Leeuw
Hey allemaal,
ff een vraagje
ik heb telkens in de laatste paar bochten van de laaatste ronde 5/5 een vastloper. Het is puur de game die vastloopt, niet de ps4 zelf.
Ik krijg een melding van een fout van de systeemsoftware maar heb alles gewoon up to date, nooit eerder gehad ook.
Iemand enig idee wat ik kan doen nog, heb van de week al de ps4 opnieuw geinitialiseerd en daarna opnieuw de game gedownload maar ook dat heeft niet geholpen.
Als ik zelf crash en dan ga meekijken met maten dan heb ik nergens last van, puur met zelf racen en altijd in de laatste seconden van de race...Iemand die dit bekend voorkomt?
Thnx alvast!
Opgelost! Ga naar oplossing.
juli 2022
Game had een kleine update vandaag en vooralsnog lijkt het erop dat alles het weer doet, heel bijzonder maarh hopelijk blijft het zo!
juli 2022 - laatst bewerkt juli 2022
juli 2022
wat kan ik hiermee?
juli 2022 - laatst bewerkt juli 2022
juli 2022
Hey @MinisparK,
Ik denk dat jou vraag over F1 22 of een vergelijkbare game gaat. Op het Answers HQ forum is hier een ander board voor Andere EA Games | Forum | EA Answers HQ
Misschien dat je daar eens kunt kijken en een antwoord op jouw vraag kunt vinden.
Ik zelf ben niet zo in thuis in die game maar ik denk dat een van de Community Managers je wel zou kunnen helpen.
@EA_Leeuw of @EA_QueenBee? hebben jullie enig idee?
juli 2022
Ik heb ook helaas geen enkel idee over welk spel dit gaat, ben ik bang.
@MinisparK, zou je misschien kunnen aangeven over welk spel dit gaat? Dan kunnen we het topic naar een betere plaats verplaatsen en je daar proberen verder te helpen.
Alvast bedankt!
juli 2022
Gaat inderdaad om formule 1 22
Heb de standaard stappen al doorlopen..
Systeemupdate was niet nodig, heb ps4 geinitialiseerd en opnieuw de game gedownload maar nog steeds zelfde probleem, en telkens in dat laatste stukje van de race.. Foutmelding geeft die aan dat er een fout in de systeemsoftware zit
juli 2022
Hey @MinisparK,
heb je daarna ook alle updates van jouw PS4 Systeemsoftware-update | PlayStation®4 Gebruikershandleiding en eventuele updates voor jouw spel opgehaald?
Als je een foutmelding krijgt dat er een fout in de systeemsoftware zit dan zal je het in eerste instantie toch bij het systeem (jouw PS4) moeten zoeken. Kijk in de foutgeschiedenis of je meer details kunt vinden: Foutgeschiedenis | PlayStation®4 Gebruikershandleiding. Aan de hand van de details kan je het dan proberen zelf op te lossen of meld de details hier zodat anderen jou misschien kunnen helpen.
Hopelijk heb je hier wat aan.
juli 2022
Game had een kleine update vandaag en vooralsnog lijkt het erop dat alles het weer doet, heel bijzonder maarh hopelijk blijft het zo!
juli 2022
Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.
Speler rapporterenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help