Re: vastloper telkens in de laatste ronde 5/5

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

f1 22 vastloper telkens in de laatste ronde 5/5

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hey allemaal,

ff een vraagje

ik heb telkens in de laatste paar bochten van de laaatste ronde 5/5 een vastloper. Het is puur de game die vastloopt, niet de ps4 zelf.

Ik krijg een melding van een fout van de systeemsoftware maar heb alles gewoon up to date, nooit eerder gehad ook.

Iemand enig idee wat ik kan doen nog, heb van de week al de ps4 opnieuw geinitialiseerd en daarna opnieuw de game gedownload maar ook dat heeft niet geholpen.

Als ik zelf crash en dan ga meekijken met maten dan heb ik nergens last van, puur met zelf racen en altijd in de laatste seconden van de race...Iemand die dit bekend voorkomt?

Thnx alvast!

Bericht 1 van 11 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

★★★ Newbie

Game had een kleine update vandaag en vooralsnog lijkt het erop dat alles het weer doet, heel bijzonder maarh hopelijk blijft het zo!

In thread bekijken

Bericht 9 van 11 (544 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert

Dit is de forumtak voor het EA Desktop programma.

Welk spel betreft dit, @MinisparK?

Groetjes.

Bericht 2 van 11 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

wat kan ik hiermee?

Bericht 3 van 11 (629 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert

Dit onderwerp heeft eigenlijk niets te maken met het EA Desktop programma, dat toch Windows vereist en je gebruikte platform niet ondersteund wordt, maar lijkt eerder betreft een technisch probleem van een EA spel.
Zie of voor dit spel een eigen forumtak bestaat en anders in de forumtak voor Andere EA spellen plaatsen, waar dan dit onderwerp vast meer in zal thuishoren.
Je hebt dit onderwerp dus in de verkeerde forumtak geplaatst. Dat hoef je nou niet meer te doen. Standaard dien je het spel als het gebruikte platform te vermelden.

Nogmaals, om welk spel gaat dit, @MinisparK?

Stat met de basisstappen te doen.
Als je herhaald diverse stappen hebt gedaan en het probleem blijft terugkeren, dan test je ook eens met een andere spelconsole en zal je anders ook eens contact moeten gaan opnemen met de ondersteuning van je spelconsole.

Groetjes.

Bericht 4 van 11 (627 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

Hey @MinisparK,

Ik denk dat jou vraag over F1 22 of een vergelijkbare game gaat. Op het Answers HQ forum is hier een ander board voor Andere EA Games | Forum | EA Answers HQ

Misschien dat je daar eens kunt kijken en een antwoord op jouw vraag kunt vinden.

Ik zelf ben niet zo in thuis in die game maar ik denk dat een van de Community Managers je wel zou kunnen helpen. 

@EA_Leeuw of @EA_QueenBee? hebben jullie enig idee?

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 5 van 11 (594 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

Community Manager

Ik heb ook helaas geen enkel idee over welk spel dit gaat, ben ik bang. 

@MinisparK, zou je misschien kunnen aangeven over welk spel dit gaat? Dan kunnen we het topic naar een betere plaats verplaatsen en je daar proberen verder te helpen. 

Alvast bedankt! Standard smile

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 6 van 11 (582 Weergaven)

★★★ Newbie

Gaat inderdaad om formule 1 22

Heb de standaard stappen al doorlopen..

Systeemupdate was niet nodig, heb ps4 geinitialiseerd en opnieuw de game gedownload maar nog steeds zelfde probleem, en telkens in dat laatste stukje van de race.. Foutmelding geeft die aan dat er een fout in de systeemsoftware zit

Bericht 7 van 11 (565 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

Hey @MinisparK,

heb je daarna ook alle updates van jouw PS4 Systeemsoftware-update | PlayStation®4 Gebruikershandleiding en eventuele updates voor jouw spel opgehaald? 

Als je een foutmelding krijgt dat er een fout in de systeemsoftware zit dan zal je het in eerste instantie toch bij het systeem (jouw PS4) moeten zoeken. Kijk in de foutgeschiedenis of je meer details kunt vinden: Foutgeschiedenis | PlayStation®4 Gebruikershandleiding. Aan de hand van de details kan je het dan proberen zelf op te lossen of meld de details hier zodat anderen jou misschien kunnen helpen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 8 van 11 (558 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Game had een kleine update vandaag en vooralsnog lijkt het erop dat alles het weer doet, heel bijzonder maarh hopelijk blijft het zo!

Bericht 9 van 11 (545 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Zoals al genoemd, heeft dit onderwerp niets te maken met het EA Desktop programma en zal het beter thuishoren in de forumtak van de overige EA spellen: https://answers.ea.com/t5/Andere-EA-Games/bd-p/other-ea-games-nl

Bekijk de handleiding betreft problemen het niet kunnen bijwerken van de software van je spelconsole, @MinisparK.
Zou het probleem blijven terugkeren, dan zal je beter contact opnemen met de ondersteuning van je spelconsole.

Groetjes.
Bericht 10 van 11 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help