Re: Wanneer komt SimCity 6 uit?

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wanneer komt SimCity 6 uit?

[ Bewerkt ]
★★★★★ Novice

Beste forumleden,

 

Ik vroeg me af wanneer Simcity 6 uitkomt. Bij voorkeur geen complotten, maar door EA erkende inlichting. Het is inmiddels al 6,5 jaar geleden dat de laatste SimCity voor pc's uitkwam. Ik vind het erg leuk om een stad te beheren, eerder heb ik al vergelijkbare spellen geprobeerd, maar tot nog toe heb ik geen Nederlandstalige kunnen vinden. Ik blijf dus terugvallen op SimCity 5 uit 2013. Ik weet dat EA het kantoor van Maxis heeft gesloten, maar toch ben ik benieuwd of er alsnog plannen zijn; aangezien er ook nog steeds aan De Sims 4 wordt gewerkt en mogelijk aan een De Sims 5.

 

Ik vond overigens geen Simcity-afdeling, dus als het onderwerp hier niet hoort, dan mijn verontschuldigingen.

 

Bij voorbaat dank.

 

Groetjes,

 

Elroy

Bericht 1 van 4 (1.094 Weergaven)
0 Kudos

Re: Wanneer komt SimCity 6 uit?

★★★★★ Expert


Naar mijn telling is is al uitgebracht, @ElroyNL, namelijk de SimCity (2013). Na SimCity 4 (Deluxe Editie) kwam nog SimCity Societies.
Deze 5e SimCity is misschien minder bekend en schijn vergeten te worden. Ook deze door een andere ontwikkelaar gemaakt.
Apart is het, dat SimCity 2000 is te verkrijgen via de Origin website met abonnement, helaas ontbreekt de SimCity 3000 versie.

Of er inderdaad (nog) een vervolg (een 7e SimCity) komt is onduidelijk, als die er zal gaan komen. Het is bekend dat er veel kritiek en problemen waren toen SimCity (2013) uitkwam. Deze was anders, voelde anders dan de bekende SimCity 4.

Er zijn inderdaad door andere ontwikkelaars soortgelijke spellen gemaakt met een verschillende aanpak en helaas niet Nederlandstalig.
Zover bestaat er geen SimCity forum tak en die je die bij de overige spellen te plaatsen. Dat is vreemd, voor deze grote spelreeks.


Groetjes.


Bericht 2 van 4 (1.075 Weergaven)

Re: Wanneer komt SimCity 6 uit?

★★ Novice

Na ons informatie voorlopig niet. Er zijn ook geen plannen in die richting. Mocht het ooit zover komen zal deze echt boven zichzelf moeten uitstijgen gelet op de succes van City Skylines I & II. 

 

Vriendelijke groet: von der Atlantis Familie.

 

 

Bericht 3 van 4 (80 Weergaven)
0 Kudos

Re: Wanneer komt SimCity 6 uit?

Community Manager
Hoi @dertollerjimmys,

Bedankt voor je bericht! Standard smile Dit topic is al bijna vijf jaar oud, dus ik ga het sluiten om necroposten te voorkomen. In de toekomst is het beter om nieuwere topics te vinden om op te reageren (of om je eigen te maken!).

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (63 Weergaven)
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help