Verloren spelvoortgang F1 2022

door RDGaming1995
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

Verloren spelvoortgang F1 2022

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hallo iedereen. 

Ik zit met een groot probleem. Ik doe voor mijn plezier YouTube en ik speel heel vaak F1 omdat ik dan mijn pijnen en mijn ziektes vergeet.

Vandaag viel mijn pc ineens uit. Dus ik start hem weer op en start F1 op. Ik krijg origins in beeld en alles gaat gewoon hoe het anders ook gaat. 

Ik kom aan bij het beginscherm van F1 2022 en er staat dat hij is gecrasht en dat hij niet mijn spelbestanden kan laden. 

Nu is alles kwijt en begin ik weer bij het begin al me levels al me prestaties echt alles is weg. 

Is er een oplossing dat ik in de Cloud kan duiken en mijn gegevens van de 15e terug kan krijgen want nu zegt hij elke keer dat hij op de 16e is opgeslagen. 

Aub kan iemand mij helpen met dit???

Ik heb niks in beeld gekregen van Cloud laden of iets van dat dus daarom vind ik het ook apart en ben ook al dat ik het spel hebt gerepareerd maar niks helpt.

Alvast bedankt iedereen.

Bericht 1 van 2 (399 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Verloren spelvoortgang F1 2022

Community Manager
Hoi @RDGaming1995,

Ik ben bang dat alle spelvoortgang (behalve je online rating en aankopen) lokaal opgeslagen is. Als je oude spelbestanden corrupt zijn, dan is er helaas niks te doen behalve opnieuw beginnen. Frown

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 2 (381 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help