Total club manager 2005

door Claeszy
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Total club manager 2005

★★★ Newbie

Beste EA,

Ik heb total club manager 2005 nog eens tevoorschijn getoverd. Echter kan ik het spel niet spelen op mijn windows 10. Kunnen jullie mij verder helpen hoe dat ik het spel wel kan spelen?

Bericht 1 van 3 (1.254 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Total club manager 2005

★★★★★ Expert
Oudere spellen werken niet meer (goed) op de nieuwe computers, @Claeszy. Zeker als deze worden geïnstalleerd van hun installatieschijven en met Windows 10.
Het spel is niet beschikbaar op Origin, zal betekenen dat deze niet meer wordt ondersteund.
Wanneer de systeemeisen nog Windows 7 vermelden dan kan je daarmee het nog eens proberen. Anders is het beter een computer te vinden, die ook voldoet aan de gewenste systeemeisen van dit spel, hierbij dichterbij liggen en toch makkelijker kan draaien.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.244 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Total club manager 2005

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Claeszy,

Dat is een klassieker!

Hmm, het spel is uitgekomen in 2004, lang voordat Windows 10 beschikbaar kwam (zo'n 11 jaar), dus ben ik helaas bang dat het waarschijnlijk niet meer (officieel in ieder geval) te spelen is op moderne hardware/besturingssystemen, waaronder dus Windows 10.

Het enigste waar ik zo aan kan denken is dat je het misschien kunt proberen af te spelen in Compatibiliteitsmodus?

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 3 van 3 (1.234 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help