Re: Spel opnieuw kopen

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spel opnieuw kopen

★★★ Novice

Hoi,

 

Ik heb ooit eens alle c&c games gekocht.

Nu probeer ik na een lange tijd weer C&C Generals te spelen, maar ik krijg vervolgens een bericht dat ik het spel "opnieuw" moet kopen of EA play moet gebruiken. 

Ik heb geprobeerd om het spel opnieuw te kopen maar dan krijg ik het bericht dat ik het spel al gekocht heb. 

Zodra ik contact probeer op te nemen met EA sturen ze me naar hier. En de FAQ hier stuurt me weer terug.

Kan iemand mij verder helpen?

Laat weer zien waarom ik zo min mogelijk met EA te maken wil hebben..

Bericht 1 van 6 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel opnieuw kopen

Community Manager
Hey @V1ntrax,

Ik heb het vermoeden dat dit komt omdat je EA Play is verlopen, dat die de entitlements (zoals dat heet) overschrijft.

Ter hoge uitzondering heb ik het een en ander gedaan op je EA account, waardoor hopelijk dit probleen met C&C opgelost is.

Zou je het kunnen testen?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 6 (466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel opnieuw kopen

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

@EA_Leeuwcould you help me whit that aswhell all my games back i even bought the TUC edition from C&C series i install EA play and a huge load off games are gone
and when i login via steam becausse i bought ME Andromeda for cheap even though i also had that game on Origin aswhell i can see all my games even the tuc edition
ashell as other games since steam version of mass effect Andromeda still uses Origin Light start and i can see all my games but shortly only since when i close the game origin launcher dissapears then aswhell

 

Bericht 3 van 6 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel opnieuw kopen

Community Manager
Hey @BriggenKane,

Welkom op het Nederlandstalige forum.

Helaas kunnen wij hier niet me helpen via de forums, maar moet je hiervoor contact opnemen met de klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 4 van 6 (439 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel opnieuw kopen

★★★ Novice

wel dat heb ik geprobeerd maar de help center is niet erg practical kwa support en telephoon support is er niet was er vroeger wel
is veel makelijker om tebellen dan online helpcenter tekunnen gebruiken omdat de contact button nergens tevinden is je typt iets in en het enige wat je krijgt is forum stuff

Bericht 5 van 6 (434 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel opnieuw kopen

Community Manager
@BriggenKane, helaas is er geen Nederlandstalige telefoon ondersteuning meer beschikbaar. Ik raad je aan om te kijken op https://bit.ly/EA-Ondersteuning.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 6 van 6 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help