Re: Plant VS Zombies Garden Warfare 2 DirectX bug

door DarkBanishing
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Plant VS Zombies Garden Warfare 2 DirectX bug

★★★ Newbie

Ik heb vorig jaar Plants vs zombies garden warfare 2 gekocht. Ik heb het het laatst gespeeld voor de zomervakantie. Maandag wou ik het weer spelen, maar toen kreeg ik een foutmelding: DirectX function ''m_output->FindClosestMatchingMode(&matchMode, &m_outputMode, m_renderer->getDxgiDevice())'' failed with DXGI_ERROR_NOT_CURRENTLY_AVAILABLE (''The requested functionality is not supported by the device or the driver.''). GPU:'''', Driver38843. Als iemand weet hoe ik dit kan fixen vertel het me dan.

 

Alvast bedankt

 

 

Bericht 1 van 2 (1.370 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Plant VS Zombies Garden Warfare 2 DirectX bug

Dag @nurdguy2004

 

Dit klinkt als een viedodriver probleem. Indien je een Radeon of Nvidiakaart gebruikt, vind je de driverupdates terug op de sites van de producenten. Bij intel integrated GPU's vind je ze terug op de site van intel.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.505 Weergaven)

Alle reacties

Re: Plant VS Zombies Garden Warfare 2 DirectX bug

Dag @nurdguy2004

 

Dit klinkt als een viedodriver probleem. Indien je een Radeon of Nvidiakaart gebruikt, vind je de driverupdates terug op de sites van de producenten. Bij intel integrated GPU's vind je ze terug op de site van intel.

Bericht 2 van 2 (1.506 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help