Missing content from pvz gw2

door mj20021709
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Missing content from pvz gw2

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Missing content 

 

Hi my name is Mika and I bought a game yesterday andere I don't have all the content

 

The game Is bought was the deluxe edition of plants VS zombies gw2 and I Just got the standard game even though in the Playstation store it said that I bought the deluxe edition I Just want some help to get the content I paid for

 

I hope you reply soon and could help me with my problem

 

Sincearly 

Mika Derks

 

Bericht 1 van 2 (884 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Missing content from pvz gw2

EA SPORTS FC Team

Hoi @mj20021709,

 

Mijn excuses voor de late reactie, door een vakantie was ik er even niet Standard smile

 

Controleer in het spel (volgens mij bij de brievenbus) of je via daar de extra spullen kunt krijgen.

 

Meestal is het zo bij Deluxe edities van spellen op de PlayStation Store, dat je alsnog een bestand moet downloaden om de extra content te krijgen. Dit kan je in de store vinden door naar de add-ons te gaan wanneer je het spel selecteert. 

 

Je kunt ook via de instellingen (naar mijn weten de accountinstellingen) de licenties van de PS4 herstellen wat er voor zorgt dat je de juiste licenties op jouw PlayStation hebt staan.

 

Dit hoort er bij de Deluxe editie te zitten:

 

• Grass Effect-pakket: Z7 Imp & Mech in-game personage-variant
• Exclusief accessoirepakket voor planten: volledige aanpassingsset voor een plant-personage
• Exclusief accessoirepakket voor zombies: volledige aanpassingsset voor een zombie-personage
• Verrassingspakket personage-variant: ontgrendelt gegarandeerd een plant- of zombie-variant
• PvZ-muntenpakket voor starters: ontvang direct in-game PvZ-munten

Jason.png
Bericht 2 van 2 (856 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help