Re: Leaderboard bug

door EdVeer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Leaderboard bug

★ Novice

I am on the leaderboard on Imola (PC). But that is a bug. I spinned and suddenly I had the fastest time. I send this to EA, but they didn't reply and closed the ticket. How arrogant can you be as a company?

Get me out of position 1, because it's not fair. And reply on a report without closing the ticket. 

Bericht 1 van 5 (179 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hoi @EdVeer,

Ik neem aan dat dit om F1 22 gaat? Dus je hebt dankzij een bug de snelste tijd gekregen in de Inola circuit? Kan je misschien een schermafbeelding delen? (En als je een filmpje hebt dat zou natuurlijk ook geweldig zijn!)

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 5 (169 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★ Novice

Dankjewel voor het snelle antwoord. Goed om te zien dat je het serieus neemt. Een clip kan ik niet uploaden, want dat is te veel MB. Maar kje kunt het duidelijk zien op Racenet. Hopelijk dat het lukt. ik spinde dus en maakte op het gemak een 8 om om te draaien. Plots kwam ik iets van 8 seconden in het groen en zet ik uiteindelijk de snelste tijd neer.

Bericht 3 van 5 (148 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@EdVeer,

Ik heb de replay gevonden, dank je! Ik zie ook waar het precies mis is gegaan; nadat je de S2 lijn oversteekt voor de tweede keer gaat je tijd terug naar wat he was net voor de spin. Ik vraag aan de teams wel hoe we dit kunnen oplossen, ik hou je op de hoogte.

Update: Het gaat eigenlijk nog verder terug. Vreemd.

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 5 (143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Top. Bedankt

Bericht 5 van 5 (133 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help