augustus 2022
augustus 2022
Hier vind je informatie over hoe je een DxDiag.txt kunt maken: Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)
Als je klikt op beantwoorden (dus niet op snel antwoord) zie je onder het raam waar je je boodschap in kunt typen een paperclip en daarnaast een knop met de tekst 'Bestand kiezen' als je daar op klik, kan je het bestand dat je hebt aangemaakt met de DxDiag opdracht en hebt opgeslagen als txt bestand vinden in de map documenten op je computer. Wacht tot de virus scan is voltooid en klik daarna op verzenden.
Alvast bedankt.
augustus 2022
Hey @annemie_wijns,
Dank je voor het DxDiag.txt bestand!
Omdat het bestand een diagnose geeft van jouw/jullie pc zal ik het wat uitgebreider willen bestuderen maar een heel vluchtige blik op het bestand levert wel een paar aandachtspunten en adviezen op.
Allereerst lijkt het me verstandig om de nieuwste onderdelen update van Windows 10 Home te installeren. Op dit moment maak je gebruik van de versie 21H1 (19043) en die dateert van mei 2021. In november 2021 is er een versie 21H2 (19044) uitgebracht en die is stabieler en biedt ook langer ondersteuning.
Ik zie dat jullie heel wat opslag (solid state drives) gebruiken die al behoorlijk vol zijn en drive F heeft volgens mij een wat vreemde structuur. Dat is een Samsung SSD 840 EVO 250GB maar volgens de diagnose zou daar ineens een veel grotere capaciteit aan worden toegekend.
Dit is wat er in de dxdiag.txt is opgenomen onder Drive: F: Free Space: 420.8 GB maar een Total Space: 1907.7 GB. Voor een SSD van 250GB is dat eigenlijk niet mogelijk.
Omdat ik dit nogal vreemd vind, wil ik graag eerst eens overleggen met een aantal andere helpers voordat ik hier meer uitspraken over doe.
Maar het kan te maken hebben met een van de andere zaken die ik heb ontdekt.
Als ik dan kijk naar de handtekeningen van de problemen, kom ik ook uit op een programma dat een probleem oplevert: SamsungMagicianSVC.exe. De versie die jullie hier gebruiken staat bekend om onvolkomenheden en er wordt meestal geadviseerd om terug te gaan naar de stabielere versie 7.0.0. In deze link vinden jullie meer informatie: Samsung Magician version 7.1.0.770 - Samsung Community
Misschien kan je ook gelijk overwegen om de EA App te repareren of lang de officiële weg te verwijderen en opnieuw te installeren.
Daarnaast heb ik nog een paar problemen gezien met andere Apps maar zoals ik al aangaf, wil ik eerst even overleggen met anderen.
Hopelijk kunnen jullie wat met deze informatie
augustus 2022
augustus 2022
Hey @annemie_wijns,
Omdat het misschien wat langer kan duren voordat ik een reactie krijg op mijn verzoek om even mee te kijken naar jullie DxDiag.txt Heb ik via Guidlings nog even gezocht of er andere suggesties (mogelijke oplossingsrichtingen) waren voor het zwarte scherm waar jullie last van hebben. Ik kwam deze aanvullende informatie tegen: Oplossing: F1 22 Zwart scherm na opstarten - Guidlings Een deel van de suggesties heb ik al gedaan maar misschien vinden jullie op basis van deze informatie nog andere aanknopingspunten.
Als ik meer te weten ben gekomen over de DxDiag. zal ik dat ook hier melden.
augustus 2022 - laatst bewerkt augustus 2022
Hey @annemie_wijns,
Ik heb inmiddels een paar reacties gekregen. Daar kom ik zo nog even op terug.
Eerst wil ik een reactie geven op het log bestand dat je zojuist meestuurde. Hieruit wordt duidelijk dat er iets misgaat met de SQL server. Hier is sprake van een algemene foutmelding. Er is sprake van een toegangsfout. De SQL Server probeert toegang te krijgen tot een geheugenadres dat wordt beschermd door het besturingssysteem. Zo'n fout kan ontstaan als er sprake is van een bug in SQL Server of als er sprake is van een fout in de hardware. Hat kan ook te maken hebben met een fout in het geheugenbord.
Omdat je al aangaf dat jullie toch echt een 2TB Samsung SSD hadden gekocht en geïnstalleerd die door de DxDiag wordt gelezen als een 250GB SSD vermoed ik dat je daar ook de fout moet zoeken. Mogelijk is de totale capaciteit van het moederboard en de processor niet toereikend in de huidige configuratie of er is een systeemfout in de 2TB SSD ontstaan.
De mensen met wie ik even heb overlegd doen de suggestie om de visual studio onderdelen van Microsoft opnieuw te installeren (Dus niet zoals je eerder omschreef te verwijderen maar gewoon te overschrijven) Hier vind je nogmaals de link met de programma bestanden. Latest supported Visual C++ Redistributable downloads | Microsoft Docs. Download en installeer dus de X86 én de X64 versies.
Laat even weten of je met het installeren van deze programma's het probleem (gedeeltelijk) kunt oplossen.
Veel succes.
augustus 2022
augustus 2022
Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.
Speler rapporterenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help