Re: F1 22 start niet op

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

F1 22 start niet op

★★ Novice

Juist F1 22 gekocht en wil starten ,maar geraak geen meter verder. Ik klik op 'nu spelen' en er start geen spel,het venster verdwijnt na paar seconden!

Alles nagezien,alle drivers updadet,geen malware programma,etc.

EA games app draait op de achtergrond en origin ook! (lees dat het kan helpen)

Wat kan ik nog doen??

Bericht 1 van 23 (716 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Was het spel gekocht via Origin of een andere winkel, @annemie_wijns?

Gebruik de Origin cliënt of het EA Desktop programma, want samen zal niet gaan.
Cache eens leegmaken en het spel repareren.

Groetjes.
Bericht 2 van 23 (709 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
@RealSimmor0 Ik heb het eerst gekocht via steam ,zelfde opstartprobleem. Nu gekocht via origin ,zelfde probleem. Nochtans alle drivers nieuwste ,zeer snel pc en RAM,wat scheelt eraan? Ps hoor langs alle kanten dat er nog zijn die niet opgestart krijgen,geen oplossing nog niet!!?
Bericht 3 van 23 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★★★★★ Expert
Dat is fijn dat je dat laat weten, @annemie_wijns.
Samenwerking tussen Origin en Steam gaat niet altijd juist.

Nagaan dat je ongehinderd verbonden bent met het internet en aangemeld met de juiste accounts.

Beschik je soms over een kinderaccount?
Rekening mee houden dat kinderaccounts geen toegang hebben tot de online functies.

Heb je wel jouw EA / Origin account gekoppeld met jouw Steam account? Zie dit helpartikel daarvoor: https://help.ea.com/nl/help/pc/link-ea-and-steam/
Je kan per EA / Origin account maar 1 account van een andere en ondersteunde platform / dienst koppelen. Vanwege de risico's dien je het ontkoppelen beter overlaten door contact op te nemen met de helpdesk.

Wordt er nog foutmelding of zo iets getoond? Dan kan je hiervan en schermafdruk maken, opslaan als een afbeeldingsbestandstype en toevoegen als een bijlage, hier bij je reactie.

Groetjes.
Bericht 4 van 23 (697 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
@RealSimmor0 Beste,het lukt nog steeds niet. Komt dus enkel een zwart scherm op en daarna terug naar het scherm om het spel te starten pfff.Zou het kunnen zijn omdat EA (zelfde als Origin) op account van mijn vrouw staat (voor SIMS 4 ) en ik op Steam op mijn naam? Durf haar naam niet wijzigen ,want kan het zijn dat SIMS of games in EA of Origin niet meet beschikbaar worden of starten? Zou het dat kunnen zijn,nochtans ik speelde meer dan een jaar op Doom Eternal en deze kan ik ook NIET meer starten,ik hoor ddat die overgneomen is door EA? Suggesties,danku wel ;-)
Bericht 5 van 23 (675 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @annemie_wijns,

Adem in, adem uit. We gaan het proberen op te lossen hier via het forum. Wink

Allereerst wil ik je het volgende vragen; je geeft nu aan dat je twee keer het spel hebt aangeschaft, eenmaal via Steam en eenmaal via Origin. Klopt dit?

Volgende vraag; klopt het dat je Steam, Origin én ook nog de EA app op je PC hebt geïnstalleerd?

Laatste vraag voor nu; zou je misschien een DxDiag kunnen uploaden en hier posten?
https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 6 van 23 (673 Weergaven)

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Beste,inderdaad,eerst gekocht bij steam,daar starte die dus ook niet op. Na een paar dagen geld teruggave gevraagd en gekregen.Steam is mijn gamesite nochtans.Ook bij Origin en EA voor spellen die er anders niet zijn.In bijlage de dxdiagresult. Weet niet of u er iets mee kunt uitvogelen? Groetjes en merci al!
Bericht 7 van 23 (673 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Zijn dan wel de juiste de EA / Origin account met de juiste Steam account gekoppeld, @popeyewesterloo?
Beter kan je het ontkoppelen van de accounts niet zelf dan, maar dit laten doen door contact opnemen met de helpdesk, vanwege de risico's en om dat laten uitzoeken of er toch iets misgegaan is.

Ook heb je het EA spel gekocht bij Steam, dan zal je voor het EA spel toch de Origin cliënt moeten installeren. Of anders het EA Desktop programma, maar dat is nog in een test fase, waardoor niet alles mogelijk is en je problemen kan krijgen.

Als je een spel hebt gekocht bij Steam en daarna nog eens bij Origin met dezelfde account, dan is het eigenlijk niet vreemd dat er iets kan misgaan.

Het delen van accounts is meestal geen goed idee, want dit kan minder leuke gevolgen hebben.

Als je een zwart scherm krijgt, kan het beteken dat je computer niet voldoet aan de gestelde systeemeisen. Mogelijk dienen er nog bepaalde instellingen gewijzigd worden als software worden bijgewerkt.
Er is mogelijk iets misgegaan met het toevoegen van het DxDiag informatie tekstbestand. Kan je nogmaals het proberen?

Kwamen de spellen beschikbaar met EA Play, dan zal je dit abonnement dan nog moeten verlengen of de spellen los kopen.

Groetjes.
Bericht 8 van 23 (669 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @popeyewesterloo en @annemie_wijns,

Heel vervelend wat jullie nu allemaal meemaken. Om jullie beter te kunnen helpen heb ik, denk ik wat meer informatie nodig.

Jammer genoeg is het DxDiag.txt bestand niet doorgekomen. Hier vind je nogmaals de informatie om zo'n bestand aan te maken: Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)

Houdt er rekening mee dat de virusscan van de website er soms wat langer over doet. klik dus pas op verzenden als alles is afgerond. Aan de hand van dat bestand kunnen we onderzoeken of er applicaties blijven hangen (App Hang) en of alle onderdelen die nodig zijn om te spelen ook zijn geïnstalleerd.

Zouden jullie eens willen kijken of je alle visual studio onderdelen hebt geïnstalleerd? Latest supported Visual C++ Redistributable downloads | Microsoft Docs Afhankelijk van de configuratie van de pc kan je in de kolommen de diverse versie vinden. Download en installeer in ieder geval de x86 en de x64 versie van dit programma.

Hebben jullie allebei een eigen Windows account op de pc?  Misschien is het verstandig om dat aan te maken om op die manier te voorkomen dat er onderdelen die nodig zijn voor het ene spel voor de ene speler en juist niet voor het andere spel voor de andere speler met elkaar in conflict komen. 

Laat even weten of jullie hiermee verder komen. Als je meer hulp nodig hebt laat dat dan ook even weten. We proberen op deze manier stap voor stap te achterhalen hoe we het probleem kunnen helpen oplossen.

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 9 van 23 (658 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

Ik ben een beetje in de war, wie is nu @annemie_wijns en wie is @popeyewesterloo? Zijn jullie gerelateerd aan elkaar, of twee verschillende spelers?

Er lijkt ook iets mis te zijn gegaan met het bijvoegen van de DxDiag.

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 10 van 23 (657 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help