augustus 2022
Juist F1 22 gekocht en wil starten ,maar geraak geen meter verder. Ik klik op 'nu spelen' en er start geen spel,het venster verdwijnt na paar seconden!
Alles nagezien,alle drivers updadet,geen malware programma,etc.
EA games app draait op de achtergrond en origin ook! (lees dat het kan helpen)
Wat kan ik nog doen??
augustus 2022
augustus 2022
augustus 2022
augustus 2022
augustus 2022
augustus 2022
augustus 2022
augustus 2022 - laatst bewerkt augustus 2022
Hey @popeyewesterloo en @annemie_wijns,
Heel vervelend wat jullie nu allemaal meemaken. Om jullie beter te kunnen helpen heb ik, denk ik wat meer informatie nodig.
Jammer genoeg is het DxDiag.txt bestand niet doorgekomen. Hier vind je nogmaals de informatie om zo'n bestand aan te maken: Informatie verzamelen over je pc door middel van DxDiag (ea.com)
Houdt er rekening mee dat de virusscan van de website er soms wat langer over doet. klik dus pas op verzenden als alles is afgerond. Aan de hand van dat bestand kunnen we onderzoeken of er applicaties blijven hangen (App Hang) en of alle onderdelen die nodig zijn om te spelen ook zijn geïnstalleerd.
Zouden jullie eens willen kijken of je alle visual studio onderdelen hebt geïnstalleerd? Latest supported Visual C++ Redistributable downloads | Microsoft Docs Afhankelijk van de configuratie van de pc kan je in de kolommen de diverse versie vinden. Download en installeer in ieder geval de x86 en de x64 versie van dit programma.
Hebben jullie allebei een eigen Windows account op de pc? Misschien is het verstandig om dat aan te maken om op die manier te voorkomen dat er onderdelen die nodig zijn voor het ene spel voor de ene speler en juist niet voor het andere spel voor de andere speler met elkaar in conflict komen.
Laat even weten of jullie hiermee verder komen. Als je meer hulp nodig hebt laat dat dan ook even weten. We proberen op deze manier stap voor stap te achterhalen hoe we het probleem kunnen helpen oplossen.
Alvast bedankt.
augustus 2022 - laatst bewerkt augustus 2022
Ik ben een beetje in de war, wie is nu @annemie_wijns en wie is @popeyewesterloo? Zijn jullie gerelateerd aan elkaar, of twee verschillende spelers?
Er lijkt ook iets mis te zijn gegaan met het bijvoegen van de DxDiag.
Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.
Speler rapporterenWe controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.
Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help