F1'22 Vrijdagavond cup

door Raymond-Smits
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Highlighted

F1'22 Vrijdagavond cup

★ Guide

Ik weet niet of ik dit mag plaatsen hier, kon hiervan niks vinden in de regels van dit forum object.

Maar wij racen al een aantal jaren met een vriendengroep op de Playstation F1 online op vrijdagavond. Uiteindelijk is er een splitsing van de groep van 24 man ontstaan, omdat meer en meer het grappig vonden elkaar een beetje te beuken, terwijl een ander deel wel fair en competitief wil racen. Nu is onze groep 8 man groot, en zoeken we eigenlijk een 3-4tal nieuwe mensen die het leuk vinden elke vrijdagavond mee te racen.

- De races starten elke week om 22:00
- Om 20:00 wordt het circuit bekend gemaakt in Whatsapp, iedere week wordt iemand gekozen die het circuit mag kiezen.
- We rijden een quali van 20 minuten, daarna een race van 50%
- We rijden met de F1 seizoen 22 auto's, Geen setup mogelijkheden, equal performance.
- Stuur hulp, rem hulp, ers hulp en drs hulp zijn uitgeschakeld
- Schade staat op simulatie
- Rules staan op strict
- Grotendeels rijdt iedereen op een PS5 met een stuur, er zijn er echter ook bij die met de controller mee racen
- Races worden op Twitch gestreamd.

De groep bestaat nu uit een aantal Limburgers en Brabanders. Leeftijden ergens boven de 35, vrijwel allemaal in de ICT werkzaam. En er rijden tevens 2 zonen van spelers mee, van 12 en 14 jaar) . We zijn als groep competitief maar fair, elkaar van de baan duwen of rammen is een no-go! Fair en gezellig racen is ons motto! Gevechten op de baan zijn leuk, maar als iemand 2 seconden sneller per ronde is, kiezen we er onderling vaak voor gewoon degene dan langs te laten. Ligt uiteraard altijd aan de situatie. Maar dat is een beetje een indruk van hoe wij over fair racen denken.

Het racen is vooral gezelligheid! Even lekker ouwehoeren, en een lekker potje racen.

Lijkt het je leuk? Ik kan altijd even de twitch stream met je delen zodat je kunt kijken hoe de races er nu aan toe gaan.

Bericht 1 van 1 (322 Weergaven)

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help