Re: Burnout Paradise Remastered

door DAKINIST
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Burnout Paradise Remastered

★ Novice

Ik heb in de Nintendo e-shop Burnout Paradise Remastered gekocht voor de Nintendo Switch.

Probleem is dat de snelheidsaanduiding in het spel in mph is in plaats van km/h wanneer systeemtaal van de switch op NL staat.

In het spel zelf vind ik geen enkele optie om dat te wijzigen. Op deze manier is het toch niet zo plezant.

Ben ik de enige met dat probleem of is er een manier om dit op te lossen?

Bericht 1 van 7 (621 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Betreff: Burnout Paradise Remastered

Community Manager

moved to the correct dutch boards

Vendcera.png

Bericht 2 van 7 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice
Bericht 3 van 7 (560 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Champion

Hey @DAKINIST,

Misschien is een kleine toelichting wel op z'n plaats!

Jouw vraag is verplaatst naar de Nederlandstalige forumpagina van Answers HQ omdat de vraag in het Nederlands is gesteld op een niet Nederlandstalige forumpagina. 

Jammer genoeg weet ik geen oplossing om de snelheidsmeter weer te laten geven in Km/u. Hopelijk heeft iemand anders wel een oplossing hiervoor.

CCP Champion Banner - Red.png

Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.

Bericht 4 van 7 (552 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @DAKINIST,

En heb je een Nederlands Nintendo account, met een Nederlandse Nintendo e-Shop?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 5 van 7 (538 Weergaven)
Highlighted

★ Novice

Ja heb ik.

Bericht 6 van 7 (515 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@DAKINIST, oké. Hey, dus ik heb deze info even nagevraagd aan mijn collega's en het lijkt erop dat er geen mogelijkheid is om de snelheidsindex aan te passen naak km/h, helaas.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 7 van 7 (492 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help