Re: Bug in sincity riool

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Bug in sincity riool

★★★ Newbie

Hoi ik heb simcity buidit. Ik was aan het spelen toen opeens het riool in het rood was maar het was gewoon goed. Nu ben ik dus al mijn mensen weg

Bericht 1 van 8 (1.334 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Onderwerpen die te maken hebben met andere EA spellen zullen beter hier thuishoren: https://answers.ea.com/t5/Andere-EA-Games/bd-p/other-ea-games-nl Aangezien dit niks met De Sims 4 te maken heeft. Ondersteuning voor de mobiele platformen is beperkt, @SimcityPro.

Het spel niet dan opslaan, als je een foutje hebt gemaakt.
Anders, het spel bijwerken en repareren via de hiervoor beschikbare opties.

Groetjes.
Bericht 2 van 8 (1.325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @SimcityPro,

Dat klinkt apart inderdaad!

Heb je misschien een screenshot of video van wat je te zien kreeg? Dan kan ik het onderzoeken.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 3 van 8 (1.298 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Hier

Bericht 4 van 8 (1.271 Weergaven)

Community Manager
@SimcityPro, dankjewel. Je zegt dat alle inwoners weg zijn vanuit je stad, toch? Ik zie dat er linksboven een inwoneraantal staat van 76.000+?
EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 5 van 8 (1.256 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

@EA_Leeuw nou niet iedereen. Ik wil natuurlijk niet mijn stad kwijt. Is er een oplossing

Bericht 6 van 8 (1.246 Weergaven)

[ Bewerkt ]
Community Manager

@SimcityPro, ja dat is begrijpelijk. Helaas weet ik niet of dat er een oplossing is, maar ik ga het onderzoeken!

In de tussentijd; misschien heb je hier wat aan: https://help.ea.com/nl/help/simcity/simcity-buildit/services-in-simcity-buildit/? (Engelstalig)

EA_LeeuwAHQ

Bericht 7 van 8 (1.236 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@SimcityPro, update!

Rode riolen betekent dat er te veel mensen die een enkele rioleringssysteem gebruiken. De mensen in het rood betekenen dat ze boos zijn op de situatie en de gebouwen kunnen verlaten als het niet snel wordt opgelost.

Je zult ofwel het huidige rioleringssysteem moeten upgraden of een ander systeem moeten toevoegen om de hoeveelheid afval van die hoeveelheid mensen weg te nemen.

Je weet dat alles oké is wanneer de rioleringssymbolen van rood in blauw veranderen voor die rij gebouwen.

Heb je hier wat aan?
EA_LeeuwAHQ

Bericht 8 van 8 (1.229 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help