Re: Anthem Error updating pilot data / live service

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Anthem Error updating pilot data / live service

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo ik zou me even voorstellen ik ben Dennis en ik heb een probleem met Anthem voor heen heb ik anthem perfect kunnen spelen en nu heb ik alleen maar problemen met als volgt

Error updating Pilot Data Pleas try again. (ErrorCode:0xb423693223e13999-ffffffff00000000-S)
Error retrieving Anthem live Service data. (ErrorCode:0x60583f6aaebe7a49-200000000-S)
Error retrieving Anthem live Service data. (ErrorCode:0xd8c2812d23e13999-ffffffffa080fff3-S)

en heb gelezen dat er iemand anders ook de zelfde probleem had an was een corruptie aan de einde
maar hoop dat jullie mij kunnen helpen want dit in nogal lastig gamen alvast bedankt voor alle moeite

Met Vriendelijke Groet
Dennis

Bericht 1 van 9 (790 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Ghost20081993,

Ik kijk even naar onze website en ik zie inderdaad dat er wat gerapporteerde server problemen zijn met Anthem voor PC. De problemen die jij nu ervaart zouden hier mee te maken kunnen hebben.

Heb je hier nog steeds last van?

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 9 (743 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
@EA_Leeuw Hallo ik heb echter nog hier wel last van niet van Live Servce data maar meer last van

Error updating Pilot Data Pleas try again. (ErrorCode:0xb423693223e13999-ffffffff00000000-S)

hier zit mijn meeste ergenis achter heb cash leeg gemaakt opnieuw geinstaleerd zelf nog opnieuw schijf geinstalleerd zelf me router nog opnieuw restart en reset gedaan maar ik blijf die (Error updating Pilot Data) behouden
Bericht 3 van 9 (723 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @Ghost20081993,

Even ter verduidelijking; je speelt op PC neem ik aan?
EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 9 (716 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
heyy @EA_Leeuw ja dat klopt sorry was vergeten te vermelden sorry daar voor
Bericht 5 van 9 (712 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Ghost20081993, geeft niks. Standard smile

Ik heb het even zelf geprobeerd en ik krijg geen (in ieder geval niet op dit moment) error codes o.i.d., zou je het nogmaals kunnen proberen? Volgens de EA Help pagina is alles ook weer beschikbaar.

EA_LeeuwAHQ

Bericht 6 van 9 (680 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
@EA_Leeuw hallo ik heb nog altijd het probleem na alle handelingen opnieuw te hebben gedaan ik weet het echt niet meer
hoop dat heb opgelost kunnen worden
Bericht 7 van 9 (662 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

dus ik weet het echt niet meer noot geen last van gehad en nu ineens wel

Bericht 8 van 9 (657 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@Ghost20081993, ja dat is inderdaad erg apart... Hier heb ik nergens last van. :/

Uhm, dus even door de duidelijkheid, het is echt gebeurd van de ene op de andere dag, toch? Zonder enige verandering in je network situatie etc.?
EA_LeeuwAHQ

Bericht 9 van 9 (628 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help