Re: Airborne

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Airborne

★ Novice

English google translate:

 

Hello, I decided to install Medal of Honor Airborne yesterday, but when I started that game and clicked on multiplayer, I had to create an account. I entered everything including password and password verify. But he keeps saying: "The value is missing." I don't get it I have filled in everything

 

 

 

Dutch: 

Hallo, ik besloot gister Medal of Honour Airborne te installeren, maar toen ik dat spel startte en op multiplayer klikte, moest ik een account aanmaken. Ik vulde alles in inclusief wachtwoord en wachtwoord verify. Maar hij zegt telkens: ''The value is missing.''

Ik snap er niets van ik heb alles ingevuld!

Bericht 1 van 8 (740 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Airborne

★★★★★ Expert
Welkom op het Nederlandstalige forum, @Boogerd22.

Controleer of het spel, de Origin cliënt als de hulpprogramma's die het spel gebruikt, niet worden verhinderd door je beveiligingssoftware of een andere (achtergrond)programma dat nog openstaat.
Gebruik een bekabelde internetverbinding en je computer direct aansluiten op de modem van je internetaanbieder. Zijn beide ook al een opnieuw opgestart?
Tevens, heb je de map van het spel hernoemd (meestal bevind zich die in je Documenten, de cache van de Origin cliënt leeggemaakt en het spel gerepareerd via de Origin cliënt?
De Origin cliënt als he spel starten als Administrator en met (tijdelijk) uitgeschakelde "Gebruikersaccountbeheer"?
Verder kan het bijwerken van de stuurprogramma's van je computer als het downloaden van de nog beschikbare updates bij de Windows Update ook een mogelijkheid zijn.
Daarnaast kan je de "Compatibiliteitsmodus" uitproberen.


https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/medal-of-honor/medal-of-honor-airborne

Controleer of je de juiste Origin / EA account gebruikt. Bij voorkeur en indien mogelijk, dien je het volledige e-mail adres overnemen met behulp van de "Kopiëren" en "Plakken" functies, in plaats van deze te typen.
Met een kindaccount kan je mogelijk niet online spelen.

Bij de oudere spellen kunnen functies verdwenen als beperkt nog werken. Dit spel is 12 jaren oud, daardoor kunnen bepaalde functies niet meer beschikbaar zijn.

Voor beide zou je toch beter navraag kunnen doen, door telefonisch contact op te nemen met de helpdesk.


Groetjes.
Bericht 2 van 8 (726 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Airborne

★ Novice

Hallo, bedankt voor je antwoord.

 

Ik gebruikte Boogerd22/mijn email als nickname en wachtwoord zoals ik op dit forum inlog. Moet ik bij nickname in airborne ''create an account'' mijn email invullen ? En wachtwoord gebruiken zoals ik inlog op dit forum?

Bericht 3 van 8 (722 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Airborne

★ Novice

Ik heb de 10th anniversay pakket gekocht op bol.com inclusief medal of honour allied assault en medal of hounour airborne. Maar moet ik misschien ook alle andere cds zoals sound track installeren?

Bericht 4 van 8 (718 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Airborne

★★★★★ Expert

Gaan de alleenstaande speler modus wel, @Boogerd22?

Lijkt mij sterk dat je alles van de spelserie dien te installeren, zeker als er spellen bij zitten die je minder leuk vind.
De soundtrack is muziek van een spel of film of TV serie. Dan zal die op een audio CD staan.

Kan je proberen of je de bijgevoegde productcodes kan verzilveren via de Origin cliënt. Als dit gaat, dan dien je de spellen te verwijderen en via de Origin cliënt deze te downloaden en installeren.
Als dit toch niet gaat zal je contact opnemen om dit te laten uitzoeken, misschien is het zo mogelijk om als nog het spel om te zetten naar een digitale uitgave.
https://help.ea.com/nl/contact-us/new/?&product=origin


Groetjes.
Bericht 5 van 8 (710 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Airborne

★ Novice

ik ga het binnenkort nog eens proberen met de tips die jullie mij gaven.

Ik heb nog een vraag, wat is de meest recente spel van Medal of honor?

 

Ik ken allied assault en airborne, maar dat zijn vri oude versies, zijn er recentere versies?

Bericht 6 van 8 (704 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Airborne

★ Novice

Bedoel je dit: https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/medal-of-honor/medal-of-honor-airborne ? Dat ik hem koop via deze  link en voor 4,99 hem kan proberen te installeren etc?

Bericht 7 van 8 (700 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Airborne

★★★★★ Expert
Hallo @Boogerd22,

Dat zou "Medal of Honor: Above and Beyond" moeten worden, die verwacht wordt in 2020. Dit is een spel voor het VR platform.

De laatste uit deze serie is "Medal of Honor: Warfighter" uitgebracht in 2012.
https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/medal-of-honor/medal-of-honor-warfighter

Voor dat je gaat kopen, dien je er rekening me te houden dat oudere spellen mogelijk niet eens draaien op computers met moderne hardware en software.
Daarnaast kunnen bepaalde functies niet meer zo werken als in de tijd dat het spel beschikbaar was, de functies kunnen zelf uitgeschakeld zijn.


Groetjes.
Bericht 8 van 8 (654 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

blue-ea-promo

Ervaar je problemen met andere spelers?

Rapporteer spelers wegens valsspelen, misbruik en intimidatie.

Speler rapporteren

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help