sims middeleeuwen installeren

door juliaxzx
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: sims middeleeuwen installeren

★★★ Newbie

Dit heb ik nu dus ook en niks werkt 

Bericht 11 van 18 (532 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen installeren

EA SPORTS FC Team

Probeer anders De Sims en Middeleeuwen te verwijderen, Origin in het Engels te zetten, en daarna alles in het Engels te downloaden en installeren. Daarna hoort het gewoon te werken @LipSmacker2 

Jason.png
Bericht 12 van 18 (510 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen installeren

★★★ Newbie

Hoi! Dankjewel voor je antwoord! Ik heb het al geprobeerd door te verwijderen en opnieuw downloaden, maar dat werkte niet. En hoe zet ik mijn origin op Engels? Standard smile Dat heb ik ook geprobeerd en dan was mijn web ineens wel Engels, maar wanneer ik origin op mijn Mac als applicatie opende bleef dat in het Nederlands en kan nergens vinden hoe ik dat dus kan wijzigen. Alvast bedankt!

Bericht 13 van 18 (502 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen installeren

EA SPORTS FC Team

In Origin ga je met de muis helemaal omhoog, ja echt helemaal totdat de muis niet meer verder gaat, en dan komt er een balkje tevoorschijn.

 

Daar kan je op Origin klikken en naar de Applicatieinstellingen gaan en de taal aanpassen.

Jason.png
Bericht 14 van 18 (493 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen installeren

★★★ Newbie

Ik heb deze tips nu ook allemaal gevolgd en kan eindelijke Piraten en Adel spelen, alleen krijg ik nu mijn spel niet meer terug naar Nederlands. Iemand tips?

Bericht 15 van 18 (366 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen installeren

Champion

Hey @Evdb02,

 

Als je de EA app gebruikt heb je misschien iets aan de handleiding die @EA_Leeuw hier heeft geplaatst: [GIDS] - Spellen installeren in het Nederlands via de EA app - Answer HQ

Houdt er dan wel rekening mee dat als je jouw spel waarschijnlijk opnieuw zult moeten installeren. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 16 van 18 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen installeren

★★★ Newbie

Hoi, bedankt voor je tip en de link. Nu volg ik de gids die boven benoemd word en ik kan mijn taal niet meer aanpassen naar Nederlands. Ik krijg als enige optie Engels. Mijn EA account staat wel op Nederlands. Wat nu nog om te zorgen dat ik Piraten en Adel in het Nederlands kan spelen?

Bericht 17 van 18 (346 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims middeleeuwen installeren

Champion

Sorry voor de late reactie @Evdb02,

 

Heb je de handleiding helemaal gevolgd en ben je daarna dit probleem tegen gekomen? Heb je jouw spel gerepareerd en kan je in de bij de sectie manage Add-ons zien of Piraten en Adel onderdeel uitmaakt van jouw spel?

Het kan wel eens voorkomen dat de speluitbreiding (DLC) even hapert bij het installeren. Je kunt de installatie na een paar keer gewoon afbreken. Check dan voor de zekerheid even bij de sectie manage Add-ons.

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 18 van 18 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help