Re: sims 3 crashed onmiddellijk

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

sims 3 crashed onmiddellijk

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo,

 

Ik kan sinds kort de sims 3 niet meer spelen. Opstart is geen enkel probleem, familie maken is ook geen enkel probleem ongeacht hoe lang ik hierover doe, vanaf ik begin met effectief spelen op een kavel gaat het mis. Ik kan slechts enkele minuten spelen tot het spel bevriest en uitvalt zonder een melding op het scherm. Opslaan van het spel onder verschillende namen heeft geen effect. Er is ook geen verschil tussen welke wereld ik speel, een lege kavel, een huis, materiaal enkel van het spel of uit de store, kavel zonder enige objecten,... 

Als het spel uitvalt, komt er een file in de map van het spel. Dit staat daar in:

 

Kan iemand hier wijzer uit worden?

 

Danku!

 

CM edit: text verwijderd om de Spam filter niet te triggeren.

Bericht 1 van 3 (198 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 crashed onmiddellijk

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Julie_11111,

Deze post zat inderdaad in de Spam, sorry daarvoor. Ik denk dat dit kwam door de grote hoeveelheid text.

Zou je het bestand kunnen uploaden bij je post, in plaats van de tekst te kopiëren / plakken die erin staat?

EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 3 (195 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: sims 3 crashed onmiddellijk

Champion

Hey @Julie_11111,

 

Jammer dat jouw bericht (vraag) tussen de spam zat. Maar als je maar een paar minuten actief kunt spelen dan kan dat ook met je computer te maken hebben of met de instellingen. Zou je met het bestand waar @EA_Leeuw het over had misschien ook een DxDiag.txt willen maken er willen bijvoegen? Hier lees je hoe je zo'n bestand kunt maken. https://help.ea.com/nl/help/pc/how-to-gather-dxdiag-information/

Als je voor beantwoorden kiest (dus niet snel antwoord) dan zie je naast de paperclip een knop Bestand kiezen als je daar op klikt kan je op je computer bestanden zoeken om bij te voegen. 

Zodra we de bestanden hebben bekeken kunnen we wat meer zeggen over de crash.

 

Alvast bedankt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 3 (180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help