simpoints opeens verdwenen

door PinkRoses01
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

simpoints opeens verdwenen

★★★ Newbie

Hi ik heb  een aantal dagen geleden 5000 simpoints gekocht, maar deze simpoints waren de volgende dag opeens weg.
Ik heb al met EA klantenservice contact gehad maar die konden mij niet verder helpen.
Ik heb een andere webbrowser gebruikt en alles gereset maar ze nog steeds niet op mijn account.

Wat kan ik nu doen?

Bericht 1 van 9 (714 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: simpoints opeens verdwenen

[ Bewerkt ]
Champion

Dank je voor je snelle reactie @PinkRoses01 

 

En heel vervelend dat je dit meemaakt. Omdat jouw probleem echt gaat over betalingen en accounts etc. lijkt het me dat je toch het beste contact kunt zoeken met de klantondersteuning.

Als spelers die spelers helpen kunnen we je in dit geval alleen maar doorverwijzen. Kijk even in de informatie in deze link: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

Hopelijk dat zij jou  verder kunnen helpen.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 6 van 9 (684 Weergaven)

Alle reacties

Re: simpoints opeens verdwenen

★★★★★ Expert
Zie hier https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/unreadable-title/m-p/11676602#M10141 @PinkRoses01

Nogmaals dezelfde onderwerpen plaatsen als ook lege reacties plaatsen dien je beter te vermijden.

Groetjes.
Bericht 2 van 9 (707 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: simpoints opeens verdwenen

★★★ Newbie

Ik heb nog steeds dezelfde account. Ik heb alleen mijn usernaam veranderd. 
Nogmaals hoe kan ik  mijn punten terug krijgen?

Bericht 3 van 9 (705 Weergaven)

Re: simpoints opeens verdwenen

Champion

Tja @PinkRoses01,

 

Als je ineens je gebruikersnaam verandert, schept dat nogal wat verwarring. Ook als je ineens je eerdere vraag uit een bord wist.

Heb je via jouw bank of betaalinstelling al bericht gekregen dat het bedrag is afgeschreven? Zou je dat eens willen controleren? 

Het kan zijn dat er ergens iets mis is gegaan met de transactie.

 

Laat even weten wat je allemaal al hebt geprobeerd om te achterhalen waar het misging. Hoe meer informatie je geeft hoe beter we je kunnen helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 9 (696 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: simpoints opeens verdwenen

★★★ Newbie

Ik mag gewoon mijn username veranderen als ik dat wil en de persoon die hier eerder antwoord gaf, gaf aan dat ik dit bericht beter hier kon plaatsen.
Dus vandaar. Ik zag dan ook niet dat het nodig was dat mijn bericht nog bij de andere pagina moest staan. Ik heb de betalingen in mijn account gecontroleerd
en er staat dat het voltooid is. Ook staat er dat de punten 2 keer zijn afgeschreven.. terwijl ik het maar 1 keer heb gekocht en nooit iets heb gekocht in het spel met deze punten.
En via mijn bankrekening is ook te zien dat het is afgeschreven. Ik heb mijn pc opnieuw gestart, mijn webbrowser veranderd. Alles leek goed te zijn gegaan, behalve dat de punten opeens weg zijn 

Bericht 5 van 9 (692 Weergaven)

Re: simpoints opeens verdwenen

[ Bewerkt ]
Champion

Dank je voor je snelle reactie @PinkRoses01 

 

En heel vervelend dat je dit meemaakt. Omdat jouw probleem echt gaat over betalingen en accounts etc. lijkt het me dat je toch het beste contact kunt zoeken met de klantondersteuning.

Als spelers die spelers helpen kunnen we je in dit geval alleen maar doorverwijzen. Kijk even in de informatie in deze link: https://bit.ly/EA-Ondersteuning

Hopelijk dat zij jou  verder kunnen helpen.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 6 van 9 (685 Weergaven)

Re: simpoints opeens verdwenen

★★★★★ Expert
Aangezien je dit kort geleden hebt gedaan en daardoor kunnen dus dit soort problemen verschijnen, @PinkRoses01.

Het is niet nodig om hetzelfde onderwerp herhaald te plaatsen.

Waar had je deze extra inhoud gekocht?

Heb je ook het vereiste basisspel van De Sims 3? Deze zal geregistreerd zijn op dezelfde Origin / EA account.

Waarom konden ze je niet helpen bij de helpdesk?

Bekijk de eerdere genoemde reactie.

Groetjes.
Bericht 7 van 9 (675 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: simpoints opeens verdwenen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Dat snap ik maar je gaf aan dat mijn onderwerp hier ''beter is''. Dat is dus waarom ik het bericht hier plaatste. Ik kom niet zo vaak op deze website dus ga ik ervan uit dat ik dan mijn vraag bij deze pagina opnieuw kan plaatsen. Aangezien de andere speler aangaf dat ik beter weer contact kan opnemen met EA ga ik dat dan maar weer doen hé?
Bedankt!

Bericht 8 van 9 (668 Weergaven)

Re: simpoints opeens verdwenen

Community Manager
Hey @PinkRoses01,

Is het inmiddels opgelost?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 9 van 9 (647 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help