Re: kan gedownloade content niet installeren

door Trismagistos
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

kan gedownloade content niet installeren

★★★ Newbie

Ik heb een aantal nieuwe dingen gekocht via de Sims Store voor The Sims 3. Deze kunnen worden gedownload via de website en staan bij het spel in het overzicht bij "Downloads". Maar als ik ze wil installeren gebeurt er niks. Ik kan klikken wat ik wil, ik heb ook al opnieuw opgestart etc. maar niks werkt. 

Hoe kan ik dit nu installeren? Ik speel op een Mac via Origin

Bericht 1 van 4 (269 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: kan gedownloade content niet installeren

Champion

Hey @Mandyvissser,

 

Zijn die extra onderdelen uitbreidings- en of accessoire pakketten, Werelden of juist huishoudinventaris en degelijke?

Als je de 'grotere onderdelen hebt aangeschaft, heb je die via de Sims store aangeschafte onderdelen ook al in de DLC van de Sim 3 in Origin gevonden? Misschien kan je ook daar nog eens kijken en ze via Origin downloaden? 

 

Laat even weten of het daarna wel lukt om de grotere extra onderdelen te spelen. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 4 (248 Weergaven)

Re: kan gedownloade content niet installeren

★★★ Newbie

Hey @Trismagistos 

 

Thanks voor je reactie! DLC's lukken steeds wel, maar het gaat hier om kleine dingen gekocht in de Sims Store. Zoals het kippenhok en wat kleding. Ik heb dit probleem eerder gehad en toen heb ik maar gewoon alles verwijderd en heel Sims 3 met alle uitbreidingen opnieuw gedownload. Maar ik zoek eigenlijk naar een oplossing die makkelijker en minder tijdrovend is.

Bericht 3 van 4 (231 Weergaven)

Re: kan gedownloade content niet installeren

Champion

Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik De Sims 3 speelde, @Mandyvissser.

Dus ik heb het vandaag nog maar eens van binnenuit bekeken en bedacht me dat je de Sims 3 spullen op twee manieren kunt aanschaffen. In het spel zelf via de bouwmodus en als je op de website de winkelpagina opent. Als je de spullen in het spel koopt worden ze gelijk gedownload en verwerkt. Als je de spullen in de winkel koopt zal je die via het start menu van De Sims 3 moeten downloaden en activeren. 

Welke van de twee manieren gebruik je? Aan de hand van die informatie kunnen we even verder kijken.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 4 (219 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help