installeren uitbreiding

door ElseElizabeth
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

installeren uitbreiding

★★★ Newbie

Een aantal jaar geleden heb ik de Sims 3 met 2 uitbreidingen gekocht, accessoires (High-End Loft Stuff) en Na middernacht. Nu heb ik een nieuwe laptop en het is gelukt om de Sims 3 over te zetten, alleen de uitbreidingen staan er niet bij. Ook niet als ik op Origin bij extra content of ergens anders kijk. Ik heb de mapjes met alle bestanden van deze uitbreidingen van mijn oude op de nieuwe laptop gekopieerd, maar het lukt niet om het te installeren. Weet iemand hoe ik de uitbreidingen kan overzetten? 

Bericht 1 van 2 (154 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: installeren uitbreiding

★★★★★ Expert


Hallo @ElseElizabeth,

Waar heb je de productcodes van De Sims 3 en deze uitbreidingen gekocht? In een winkel of via Origin?
Heb je de productcodes geregistreerd / verzilverd in de de Origin cliënt, via de Origin website of Sims 3 website?

Je kan De Sims 3 en de uitbreidingen terugvinden in de spelbibliotheek van de Origin cliënt, De Sims 3 en vervolgens onder Extra materiaal.
Staat hier een knop met Downloaden, dan dien je uitbreiding nog te downloaden en installeren.
Staat hier een knop met Spelen dan zou je meteen er mee kunnen spelen.
Als hier alleen een knop staat met Kopen, dan heb je die uitbreiding nog niet in je bezit.

Is de spelbibliotheek leef of staan je spellen hier niet vermeld:
  • Maak de cache van de Origin cliënt leeg.
  • Controleer dat je bent ingelogd met de juiste EA / Origin account.
  • Zorg ook dat je verbonden met het internet en de werking van de Origin cliënt niet verhinderd wordt.

Ook als De Sims 3 met de uitbreidingen met DVD's ware gekocht kan je dit doen. Gebruik liever de installatie DVD's van deze spellen om te installeren, dan ze over te kopiëren van ene naar andere computer.


Groetjes.


Bericht 2 van 2 (142 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help