Re: herinstallatie the sims medival

door cameleon1952
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: herinstallatie the sims medival

★★★★ Novice

na lange tijd heb ik besloten om toch maar weer eens met de SIMS Middeleeuwen en Sims Middeleeuwen Piraten en Adel aan de slag te gaan

ik was er mee gestopt omdat toch regelmatig alles vast hing ?

Ik heb dus vandaag via Origin beide programma's getracht opnieuw te laden

Dat is maar ten dele gelukt 

SIMS Middeleeuwen gaat goed maar SIMS Middeleeuwen Piraten en Adel blijft op voltooien hangen

Hij gaat daarmee niet verder

ik heb het al meerdere malen geprobeerd

 

Ik zou het dus prettig vinden als iemand mij een hint kan geven hoe hiermee verder te gaan

 

bij voorbaat dank

 

Bericht 11 van 15 (266 Weergaven)

Re: herinstallatie the sims medival

★★★★★ Expert
Dit lijkt normaal te zijn voor deze aanvullende inhoud, @cameleon1952. Je zal beiden in het Engels moeten downloaden, dat zal het probleem vaak al verhelpen met het downloaden en installeren van dit spel.

Tevens kan je de cache van de Origin cliënt leegmaken en daarna het spel via de Origin cliënt laten repareren: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Bepaalde software als ontbrekende rechten en locaties kunnen zorgen voor problemen.

Groetjes.
Bericht 12 van 15 (262 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: herinstallatie the sims medival

★★★★ Novice

met dank voor dit antwoord

ik heb alle zaken nauwkeurig gevolgd

ik heb ook de cache geleegd en Origin opnieuw geinstalleerd

Daarna heb ik mijn accountsettings aangepast en taal op Engels gezet

 

toen Sims Middeleeuwen en Sims Middeleeuwen Piraten en Adel opnieuw gedownload en geinstalleerd in de Engelse taal

Dit ging perfect... Zonder problemen.

Daarna heb ik in mijn account de taal weer op Nederlands gezet

Origin opnieuw opgestart

ik zie nu dat alles werkt, maar Sims Middeleeuwen staat wel in het Engels !

Hoe krijg ik die nu in het Nederlands ?

 

ik hoor graag van u

Bericht 13 van 15 (244 Weergaven)

Re: herinstallatie the sims medival

★★★★★ Expert
Normaal zou je alleen de talen voor het spel en de Origin cliënt hoeven te wijzigen, @cameleon1952.
Heb je het basisspel wel al kunnen installeren in het Nederlands, dan zal je deze eerst nog moeten verwijderen.
Nadat je de aanvullende inhoud in het Engels hebt gedownload en geïnstalleerd, zou je de taal weer naar het Nederlands kunnen terugzetten.

Groetjes.
Bericht 14 van 15 (235 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: herinstallatie the sims medival

[ Bewerkt ]
Champion

Heb je ook geprobeerd om de update voor Sims Middeleeuwen Piraten en Adel op te halen of het spel na daarna gewoon te repareren, @cameleon1952

Het lijkt me verstandig om dat eerst eens te proberen. 

Aanvulling: controleer even in Origin of je in de geavanceerde startopties Nederlands hebt geselecteerd. Deze geavanceerde startopties kan je vinden door op de tegel van de Sims Middeleeuwen Piraten en Adel te klikken en daarna op het tandwieltje. In het dropdown menu vind je dan speleigenschappen. Klik daarop en dan zie je het beeld in het screenshot: 

 

Schermafbeelding 2022-08-18 113329.png

Laat even weten of het daarmee wel lukt om de Nederlandse versie gereed te krijgen.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 15 van 15 (233 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help