Re: deze code is al gebruikt

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

deze code is al gebruikt

★★★ Newbie

Hoi,

 

Ik speel al een hele lange tijd de sims 3. Nu heb ik ongeveer 3 jaar geleden bedacht de overstap te maken naar de Origin app ipv de games via de cd te downloaden. Ik heb bijna al mijn games nieuw gekocht in de winkel en al deze codes verzilverd via mijn account. Daarnaast heb ik via de Origin app zelf nog de sims 4 en een uitbreidingspakket gekocht. Na een half jaar is mijn PC gecrasht en moest ik alle games opnieuw downloaden. Ik had geen problemen met de sims 4. Echter kon ik bij de sims 3 alleen de basisgame downloaden en de uitbreidingspakketten stonden niet op mijn account. Toen ik de codes opnieuw invulde stond er dat deze al gebruikt is. 

 

Als ik dit probleem opzoek op dit forum geven ze aan dat ik de codes waarschijnlijk heb verzilverd met een ander account, maar dit is bij mij niet mogelijk. Zoals ik al aangaf heb ik voordat mijn pc crashte met hetzelfde account de sims 4 + een uitbreidingspakket gekocht. Deze staan nog wel op mijn account. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bericht 1 van 3 (209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: deze code is al gebruikt

Champion

Hey @Maarjootje,

 

Wat je omschrijft kan meer oorzaken hebben. Er zijn nogal wat verschillen in oplossingsrichtingen.

Het is wel handig om te weten of je gebruikmaakt van de Origin app of de EA app en het kan ook helpen als je aangeeft of je speelt op een Windows (10 of 11) pc of dat je speelt op een MacOS systeem.

Hoe meer informatie je geeft hoe beter we je hier kunnen helpen. 

 

Als het gaat om account informatie kan je dit beter even opnemen met de klantondersteuning. In deze link vind je alle mogelijkheden: https://bit.ly/EA-Ondersteuning.

De Nederlandstalige e-mail en chat ondersteuning is bereikbaar van mandag tot en met vrijdag van 10:00 u. tot 19:00 u. Houd wel rekening met afwijkingen vanwege de feestdagen en houd, als je contact op gaat nemen wel al je gegevens (van oude en nieuwe accounts en mailadressen) bij de hand en zorg dat je bij je e-mail kunt.

De link vind je hier: https://help.ea.com/nl/contact-us 

 

Laat even weten of je hier iets aan hebt.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 3 (175 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: deze code is al gebruikt

[ Bewerkt ]
Community Manager

@Maarjootje schreef:

Als ik dit probleem opzoek op dit forum geven ze aan dat ik de codes waarschijnlijk heb verzilverd met een ander account, maar dit is bij mij niet mogelijk. 


@Maarjootje, toch is dat zeerzeker mogelijk. Wink

 

Ik raad je aan om even naar de bovenstaande stappen te kijken, die @Trismagistos al heeft benoemd. Voornamelijk het gedeelte over je account.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (164 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help