Re: de sims middeleeuwen piraten en adel productcode kwijt

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

de sims middeleeuwen piraten en adel productcode kwijt

★★★ Novice

Ik heb laatst de sims middeleeuwen piraten en adel gekregen.

Maar de de productcode zit er niet meer bij maar ik wil hem alsnog graag spelen en op mijn Ocrigin account zetten.

Kunnen jullie mij helpen?

Alvast bedankt!

Bericht 1 van 4 (210 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: de sims middeleeuwen piraten en adel productcode kwijt

★★★★★ Expert
Tweedehands en gekregen spellen bevatten productcodes die vaak al zijn verzilverd / geregistreerd, @EnzoEnzoEnzo10. Teruggaan waar je het spel had gekocht en je geld terug vragen.

De productcode staat meestal op het boekje binnenin het DVD hoesje of ergens in de verpakking van het spel.

Heb je het spel Origineel gekocht en ben je productcode kwijt, dan zal je contact opnemen met de helpdesk. Het is mogelijk dat zij je kunnen verder helpen.
Dat zal je via de Engelstalige chat doen: https://help.ea.com/nl-nl/contact-us/new/
Alle gegevens invullen, de regio instellen op "United States"en de chat in het Engels beginnen.


Laat je nog weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 4 (192 Weergaven)

Re: de sims middeleeuwen piraten en adel productcode kwijt

★★★ Novice
@RealSimmor0 Het is helaas niet gelukt want ze zeiden dat ze me geen code mochten geven.
Ik heb wel dingen gevonden zoals dit https://bluebellflora.com/finding-your-serial-key-using-terminal/ maar dat werkt niet voor de sims middeleeuwen.
Weet jij zoiets voor de sims middeleeuwen?
Bericht 3 van 4 (156 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: de sims middeleeuwen piraten en adel productcode kwijt

★★★★★ Expert
Kan je vragen aan diegene waarvan je deze had gekregen, @EnzoEnzoEnzo10? Anders dan, zal je spel kopen. Waarop speel je het trouwens?
Bericht 4 van 4 (145 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help