Re: The sims medieval uitbereiding problemen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

The sims medieval uitbereiding problemen

★★★ Newbie

Ik heb net de Sims middeleeuwen met uitbreiding gekocht.
Nu was de basisgame binnen no time geïnstalleerd, maar de uitbreiding wil niet downloaden.
Iemand een idee hoe dit kan?

Bericht 1 van 5 (274 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: The sims medieval uitbereiding problemen

★★★★★ Expert
Die kan je beter in het Engels downloaden, @xevajoyx. Hierna zou je de taal weer kunnen terug wijzigen.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 5 (266 Weergaven)

Alle reacties

Re: The sims medieval uitbereiding problemen

★★★★★ Expert
Die kan je beter in het Engels downloaden, @xevajoyx. Hierna zou je de taal weer kunnen terug wijzigen.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (267 Weergaven)

Re: The sims medieval uitbereiding problemen

★★★ Newbie

naar engels zetten werkt ook niet ik heb ook al alles verwijderd en opnieuw gedaan en dat werkt ook niet.

Bericht 3 van 5 (215 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims medieval uitbereiding problemen

★★★★★ Expert


Ook niet nadat je de cache van de Origin cliënt hebt leeggemaakt, de Gebruikersaccountbeheer en je beveiligingssoftware (tijdelijk) uitzet, een bekabelde internetverbinding gebruikt en de Origin cliënt als een Administrator start, @rosajacobsx?


Groetjes.


Bericht 4 van 5 (202 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims medieval uitbereiding problemen

EA SPORTS FC Team

Het gaat er juist om dat je de taal/regio van Origin instelt op Engels zodat je de Engelstalige versie download van The Sims Medieval. 

 

Ik heb gezien dat de Nederlandse versie nogal wat problemen geeft met downloaden. Misschien is het een idee om eerst de cache van Origin te legen, daarna de taal/regio aan te passen naar Engels en daarna de uitbreiding te downloaden.

 

Wanneer deze gedownload en geïnstalleerd is, dan kan je de taal omzetten naar het Nederlands. @rosajacobsx 

Jason.png
Bericht 5 van 5 (181 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help