The sims 3 Beestenbende verdwenen

door PompeePlayer
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

The sims 3 Beestenbende verdwenen

★★★★ Novice

Hallo!

Ik kreeg zojuist een melding om The sims 3 te moeten updaten en nu is mijn uitbreidingspakket beestenbende weg en heb geen idee hoe ik hem terug krijg. 
Heb al geprobeerd the sims 3 te repareren via Origin krijg ik melding dat het gelukt is en ik kan spelen maar als ik the sims 3 dan opstart staat beestenbende niet bij de uitbreidingspakketen. 
Nu heb ik spijt dat ik die update geaccepteerd heb maarja dat kan je ook niet van te voren weten. Devil

Wie kan mij helpen? 
Groetjes Renée

Bericht 1 van 10 (848 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

Community Manager (retired)

Hey @PompeePlayer ,

 

Sinds het maar om één uitbreiding gaat en de rest prima werkt wil ik je vragen contact te zoeken met de helpdesk in het geval er iets anders mis is met deze uitbreiding. Dit kan mogelijk via de Nederlandse mail en anders wil ik je vragen contact te zoeken via de Engelse chat of via social media (Twitter/Facebook) want we hebben op het moment helaas geen Nederlandse lijn.

 

Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 6 van 10 (790 Weergaven)

Alle reacties

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

★★★★★ Expert
Een uitbreiding kan niet zomaar verdwijnen, @PompeePlayer. Is De Sims 3 met alle uitbreidingen gedownload en geïnstalleerd via de Origin cliënt?

Zorg ervoor dat je alle aangepaste inhoud (zogenoemde "modificaties") echt helemaal hebt verwijderd.
De cache van de Origin cliënt leegmaken, zie hiervoor: https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
Repareer De Sims 3 via de Origin cliënt. Beschik je nou dan ook over de laatste versie van De Sims 3?
Met een nieuwe of standaard Sim / huishouden testen.

De Sims 3 map in je "Documenten\Electronic Arts\" hernoemen voordat je gaat repareren.


Mogelijk heb je bepaalde software draaien die de juiste werking van de Origin cliënt als De Sims 4 verhinderd. Je dient deze helemaal hebben afgesloten. De "Gebruikersaccountbeheer" en beveiligingssoftware (tijdelijk) uitschakelen, een bekabelde internetverbinding gebruiken en de Origin cliënt starten als Administrator.

Zijn ze allemaal geregistreerd op dezelfde Origin / EA account? Controleer dat je met de juiste Origin / EA account bent aangemeld.
Om uitbreidingen te kunnen gebruiken, is het basisspel vereist en dienen op dezelfde Origin / EA account zijn geregistreerd / geactiveerd.

De systeemeisen van De Sims 3 (basisspel): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-3#store-page-section-requirements
De systeemeisen van De Sims 3 - Beestenbende (uitbreiding): https://www.origin.com/nld/nl-nl/store/the-sims/the-sims-3/expansion/the-sims-3-pets#store-page-sect...
Uitbreidingen hebben weer aparte systeemeisen waaraan je computer dient te voldoen om deze te kunnen gebruiken.


Groetjes.
Bericht 2 van 10 (837 Weergaven)

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

★★★★ Novice

Beste,

 

Ik heb voldoe aan alle eisen die het uitbreidingspakket (beestenbende). Ik heb het spel (sims3) het zelfs geheel reset en ook het spel verwijderd en nieuw gedownload ook het uitbreidingspakket.

Het probleem blijft zich voordoen. Het spel is gekocht en gedownload via Origin ook het uitbreidingspakket. 

Ik gebruik ook het zelfde account, heb er namelijk maar 1. Ben ook steeds aangemeld.

Het spel zelf werkt wel maar het uitbreidingspakket (beestenbende) is niet meer te spelen na het updaten van de game.

Daarvoor heb ik er elke keer gebruik van kunnen maken.

Zijn er nog andere dingen die ik kan proberen om het uitbreidingspakket alsnog te kunnen spelen?

Vind het namelijk jammer dat je geld ervoor betaald maar niet kan spelen.

 

Met vriendelijke groet,

Bericht 3 van 10 (829 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

★★★★★ Expert
Lijkt erg sterk dat slechts 1 uitbreiding verdwijnt zodra je De Sims 3 hebt bijgewerkt, @PompeePlayer.
Waarop speel je trouwens?

Groetjes.
Bericht 4 van 10 (822 Weergaven)

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

★★★★ Novice

Beste

Ik heb maar een uitbreiding gekocht, namelijk beestenbende. Ik speel dit spel via de pc.

Ik heb screenshots toegevoegd als bewijs.

Heeft u nog meer tips om die  ik kan doen om het proberen te verhelpen.

screenshot Origin.pngscreenshot Sims 3.png

Bericht 5 van 10 (811 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

Community Manager (retired)

Hey @PompeePlayer ,

 

Sinds het maar om één uitbreiding gaat en de rest prima werkt wil ik je vragen contact te zoeken met de helpdesk in het geval er iets anders mis is met deze uitbreiding. Dit kan mogelijk via de Nederlandse mail en anders wil ik je vragen contact te zoeken via de Engelse chat of via social media (Twitter/Facebook) want we hebben op het moment helaas geen Nederlandse lijn.

 

Twitter en Facebook kun je vinden via EAHelp. Zorg ervoor dat ze een vinkje hebben zodat je weet dat het het juiste account is.

 

Dit is hoe je een chat start:

  1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
  2. Selecteer chat

Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 6 van 10 (791 Weergaven)

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

★★★★★ Expert
Had je contact opgenomen met de helpdesk, @PompeePlayer?
Was het gelukt om alsnog deze uitbreiding te krijgen toegevoegd?

Groetjes.
Bericht 7 van 10 (773 Weergaven)

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

★★★★ Novice

Bedankt voor alle hulp! Probleem is ondertussen opgelost. 
Het bedrijf waar ik the sims 3 + beestenbenden heb gekocht heeft netjes geld terug gegeven en heb nu via Steam the sims 3  + beestenbenden gekocht en nu geen problemen maar kan eindelijk lekker spelen. 

Bericht 8 van 10 (662 Weergaven)

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

Community Manager (retired)
@PompeePlayer,

Super blij te horen dat je het hebt weten op te lossen!

Veel speelplezier!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 9 van 10 (650 Weergaven)

Re: The sims 3 Beestenbende verdwenen

★★★★★ Expert
Als nog goed om te vernemen dat het is opgelost en dat je na een lange periode weer kan spelen, @PompeePlayer.

Groetjes.
Bericht 10 van 10 (648 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help