The sims 2 serienummer

door aanitaa1994
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

The sims 2 serienummer

★★★ Newbie

Hallo, 

Ik heb the Sims 2 gekocht van een vrouw maar op 4 de cd zijn krasen en die spel kan niet instaleren. Ik wil het via origin doen. Is het mogelijk dat ik geef serienummer van mij spel en dan krijg ik digitale spel via origin ? 

Bericht 1 van 5 (449 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: The sims 2 serienummer

Community Manager (retired)

Hey @aanitaa1994 !

 

Sorry om te horen dat er krassen zitten op de Cd's. Helaas is De Sims 2, zoals vermeldt, inderdaad van voor Origin en werken de codes dus helaas niet in Origin zelf. We hadden een digitale versie maar helaas zijn er geen nieuwe codes meer en is de laatste uitgegeven in oktober 2018.

 

Helaas is het niet meer mogelijk het spel digitaal te kopen of te verkrijgen via Origin sinds als je hem niet al bezit.

 

Meer informatie kan gevonden worden op:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-2/ending-code-support-for-the-sims-2-ultimate-collecti...

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (413 Weergaven)

Alle reacties

Re: The sims 2 serienummer

★★★★★ Expert
Teruggaan naar waar je De Sims 2 had gekocht en vragen om de productcode, @aanitaa1994. De productcode had er gewoon bij geleverd moeten worden. Of anders, je geld terugvragen. Zeker als het blijkt dat de installatieschijven flink bekrast zijn.
De Sims 2 werd uitgebracht voordat de Origin cliënt werd uitgebracht en zal niet beschikbaar daarvoor zijn.
Rekening mee houden, dat De Sims 2 een ouder spel is en niet meer (goed) zal werken op moderne computers.
Er wordt geen digitale versie meer gegeven.
Productcodes worden geregistreerd / verzilverd / geactiveerd op de betreffende Origin / EA account waarmee dat wordt gedaan en dat blijft ook zo. Daardoor zijn tweedehands gekochte als gekregen producten niet meer te gebruiken. Dit geld vanaf De Sims 3.

Groetjes.
Bericht 2 van 5 (441 Weergaven)

Re: The sims 2 serienummer

★★★ Newbie
@RealSimmor0 Die serienummer is productcode die heb ik maar die werkt niet als ik probeer toevoegen bij origin.

Groetjes
Bericht 3 van 5 (438 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 2 serienummer

★★★★★ Expert
Zoals ik al had vermeld gaat dat niet werken, @aanitaa1994. De Sims 2 is immers ruime tijd uitgebracht voordat Origin bestaat. De productcodes van De Sims voldoen niet aan het huidige, langere formaat.
Als de productcode ontbreken en/of de installatieschijven niet werken, zal je terug moeten gaan waar je deze had gekocht.
Tevens is er geen digitale uitgave mogelijk. Wil je De Sims spelen op Windows 10, dan zal je dat moeten doen met De Sims 4 of De Sims 3.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: The sims 2 serienummer

Community Manager (retired)

Hey @aanitaa1994 !

 

Sorry om te horen dat er krassen zitten op de Cd's. Helaas is De Sims 2, zoals vermeldt, inderdaad van voor Origin en werken de codes dus helaas niet in Origin zelf. We hadden een digitale versie maar helaas zijn er geen nieuwe codes meer en is de laatste uitgegeven in oktober 2018.

 

Helaas is het niet meer mogelijk het spel digitaal te kopen of te verkrijgen via Origin sinds als je hem niet al bezit.

 

Meer informatie kan gevonden worden op:

 

https://help.ea.com/nl/help/the-sims/the-sims-2/ending-code-support-for-the-sims-2-ultimate-collecti...

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 5 van 5 (414 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help