Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

door meriete
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Hoi mensen,
Ik heb een probleem... in the sims mobile. Ik was mijn simhuis opnieuw aan het inrichten/
bouwen toen de verbinding weg viel, en nu zijn een aantal meubels niet in de opslag terecht
gekomen. Ze zijn dus kwijt.
Ik heb het spel al een keer opnieuw geïnstalleerd en de cloud ingeladen maar ze zijn nog steeds
zoek.
Ik heb een help ticket aangemaakt via de game en dus de website, het enige bericht dat ik terug
kreeg was dat ik een ticket aan moest maken via de game, na een uur in de wacht te hebben
gestaan heb ik de telefoon opgehangen.


Dus als iemand mij hier kan helpen dan graag!


Mijn spelers nummer: 
De items die zoiezo missen, maar dat kunnen er meer zijn;


2 x knorrestijn lamp
2 x knorrestijn nachtkastje
1 x knorrestijn eenpersoonsbed
1 x knorrestijn dressoir
1 x stralende plafond lamp
1 x hofsteden vloerkleed
1 x Rosé Margriet haag
1 x zachte zitbank
1 x serene scrub
1 x muurlampje
2 of 3 x in stijl inleg deur
2 of 4 x raam

En andere dingen

 

Er moet toch een manier zijn om dit recht te trekken?

Meerdere verzoeken gedaan maar ik word niet geholpen bij eahelp. Begint enorm te irriteren


Alvast bedankt!
Groeten Mariëlla

Bericht 1 van 13 (515 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★ Novice

Hallo mijn excuses voor de late reactie maar wou je nog even laten weten hoe het met mijn sims mobile game en de bug is afgelopen.. Ik heb dus contact met hun opgenomen en kreeg gelukkig heel snel een reactie met dat ze mijn account naar een tijd voordat de bug ontstaan was resetten.. Ik wist zeker dat het 7 dagen geleden was dat deze problemen met mijn account waren ontstaan. Dus hadden ze mijn account gereset naar 8 dagen terug waardoor ik wel de tussentijdse voortgang verloor maar wel al mijn meubels terug zou krijgen.  Dit maakte me natuurlijk niets uit en toen de reset naar 8 dagen terug gedaan was kon ik zonder problemen weer de sims mobile spelen.. Het probleem met als je sommige meubels mist oftewel de voortgang van je spel niet  wilt laden, kan dus alleen verholpen worden door een reset naar een eerder opgeslagen vooruitgang..  

 

Groetjes .

In thread bekijken

Bericht 9 van 13 (341 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★★★ Expert


Indien het mogelijk is om je verloren spullen terug te halen, door de helpdesk, zul je toch met hun in contact komen, @meriete. Wist je dat je een terugbel verzoek kan opgeven?

Verder zou je ook je toestel eens opnieuw kunnen opstarten. De cache van het spel leegmaken. Je volledig afmelden en opnieuw aanmelden.


Groetjes.


Bericht 2 van 13 (503 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★ Novice

Dit heb ik al geprobeerd maar helaas zonder resultaat..

Bericht 3 van 13 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★★★ Expert
Vanwege de huidige minder prettige situatie is de Nederlandstalige helpdesk gesloten en zal je contact opnemen via de Engelstalige chat, @RamonaRoy.
Bericht 4 van 13 (413 Weergaven)

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★ Novice

Hallo bedankt voor de snelle reactie maar weet je toevallig ook hoe ik die chat met hun kan openen? Want heb al van alles geprobeerd en ben bijna ten einde raad,  help me plzz

Bericht 5 van 13 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★ Novice
Hallo bedankt voor de snelle reactie maar weet je toevallig ook hoe ik die chat met hun kan openen? Want heb al van alles geprobeerd en ben bijna ten einde raad,  help me plzz
Bericht 6 van 13 (406 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★★★ Expert
Hallo @RamonaRoy,

Je kan de Engelstalige chat zo bereiken: https://help.ea.com/en/contact-us/new/
Dan dien je jouw regio instellen op "United States", het invullen van alle gegevens en daarna de chat in het Engels starten.

Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Zou je nog kunnen laten weten hoe het hiermee is afgelopen?

Groetjes.
Bericht 7 van 13 (387 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★ Novice
@RealSimmor0 ja is goed en bedankt voor deze info. ik ga het gelijk proberen..
Bericht 8 van 13 (380 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★ Novice

Hallo mijn excuses voor de late reactie maar wou je nog even laten weten hoe het met mijn sims mobile game en de bug is afgelopen.. Ik heb dus contact met hun opgenomen en kreeg gelukkig heel snel een reactie met dat ze mijn account naar een tijd voordat de bug ontstaan was resetten.. Ik wist zeker dat het 7 dagen geleden was dat deze problemen met mijn account waren ontstaan. Dus hadden ze mijn account gereset naar 8 dagen terug waardoor ik wel de tussentijdse voortgang verloor maar wel al mijn meubels terug zou krijgen.  Dit maakte me natuurlijk niets uit en toen de reset naar 8 dagen terug gedaan was kon ik zonder problemen weer de sims mobile spelen.. Het probleem met als je sommige meubels mist oftewel de voortgang van je spel niet  wilt laden, kan dus alleen verholpen worden door een reset naar een eerder opgeslagen vooruitgang..  

 

Groetjes .

Bericht 9 van 13 (342 Weergaven)

Re: Spel vooruitgang en meubels verloren door wegvallen van verbinding

★★★★★ Expert
In ieder geval kan je verder spelen, @RamonaRoy. Helaas is het ene of andere.
Bericht 10 van 13 (317 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help