Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

★★★★★ Newbie

Sinds enkele maanden speel ik Sim 3 op Mac. Alles werkte (niet perfect door de vele uitbereidingen, maar het werkte enkele maanden) tot ik begin september een patch draaide van Origin (toeval?) en sindsdien start het spel gewoon op, maar wanneer ik in het beginscherm de stad wil kiezen, blijft mijn scherm daar hangen met de melding "bezig met verbinden...".

 

Het rare is dat wanneer ik voor het starten wil inloggen (in de hoop dit probleem te omzeilen) dan krijg ik de boodschap dat mijn login fout is. Ik heb dan geprobeerd om op alles in te loggen (Origin...EA) en alles werkt. Maar niet in Sims 3.

 

Ik heb updates en reparaties gedraaid van Sims 3 en van Origin. Via Origin kon je ook een melding maken van het probleem? Maar 1 maand verder ben ik geen stap verder.

 

Online zag ik op forums voorstellen om Origin te verwijderen en dan opnieuw te installeren en reparaties te draaien. Maar ik ben nieuw met Mac en Mac wil niet verwijderen :-).

Sims 3 is ook h et enige dat ik speel, dus kortom ik ken er niks van.

 

Help?

Bericht 1 van 11 (712 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

Community Manager

Hey @roekepoehke,

 

Naast de bovenstaande info, zou ik je ook misschien willen aanraden om dit programma uit te voeren; Origin reset tool

 

Dit is een speciaal programma wat wij hebben ontwikkeld voor spelers op de Mac die problemen ervaren met Origin. Met deze tool kun je met een paar klikken de meeste Origin problemen oplossen.

 

Laat even weten of dat het is gelukt. Standard smile

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 3 van 11 (689 Weergaven)

Alle reacties

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

Champion

Hey @roekepoehke,

 

Om je wat beter te kunnen helpen zou ik graag van jou wat meer informatie willen hebben over jouw Mac en over de specificaties ervan. Hoe meer informatie je geeft hoe beter we je hier kunnen helpen.

 

Wat je natuurlijk altijd kunt doen is een bezoekje brengen aan de website van een van de Hero's van het forum en dan vooral haar pagina over de Sims 3 The Sims 3 Mac Help – Bluebellflora

Deze site is weliswaar in het Engels maar er is een mogelijkheid om de vertaalfunctie te gebruiken. Misschien dat je daar ook iets vindt waar je mee verder kunt. 

 

Hopelijk heb je hier wat aan. 

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 11 (700 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

Community Manager

Hey @roekepoehke,

 

Naast de bovenstaande info, zou ik je ook misschien willen aanraden om dit programma uit te voeren; Origin reset tool

 

Dit is een speciaal programma wat wij hebben ontwikkeld voor spelers op de Mac die problemen ervaren met Origin. Met deze tool kun je met een paar klikken de meeste Origin problemen oplossen.

 

Laat even weten of dat het is gelukt. Standard smile

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 11 (690 Weergaven)

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

★★★★★ Newbie

Hey @Trismagistos ,

Hey @EA_Leeuw 

 

Ik heb een MacBook Air M1 512mb 16 gb ram. Ik had online al gezien dat MacBook Air en games geen super combinatie was, maar dat het wel ging.

 

Ik heb nu (eindelijk na zoveel tijd) de reset Origin patch gebruikt. Meteen even getest en ik geraakte meteen voorbij de login in het spel (duurde nog geen 5min!). Ik kreeg wel de melding dat niet alle voorwerpen van het bestaande spel konden weergegeven worden, maar dit vind ik niet zo erg.

 

Al doende leren we de MacBook beter kennen.

 

Dank jullie beiden voor de hulp! Nu kan ik terug genieten van mijn Guilty pleasure!

 

Groetjes,

Roekepoehke

Bericht 4 van 11 (656 Weergaven)

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

Community Manager
Hey @roekepoehke,

Ik ben heel erg blij om te lezen dat het weer werkt!

Mocht de situatie veranderen, laat het even weten.

Veel speel plezier en alvast fijne feestdagen toegewenst!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 11 (639 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

★★★★★ Newbie

Hoi EA Leeuw,

 

Bijna 1 jaar later heb ik terug hetzelfde probleem.

 

Ik heb de updates zo lang mogelijk tegen gehouden, maar het spel bleef crashen op hetzelfde punt. Ik heb terug het bestand toegepast om de foute updates eruit te krijgen, maar ik vermoed dat er al aanpassingen zullen zijn.

 

Of wachten we op de nieuwe versie van EA?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Roekepoehke

Bericht 6 van 11 (485 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

Champion

Hey @roekepoehke,

 

Toch vervelend dat het probleem weer terug is!

Speel je nog steeds op een Mac? Zou je hier ook kunnen aangeven welke Mac dat is? Kan zijn dat jouw systeem al wat ouder is?

In de link hieronder kan je vinden hoe je de informatie over jouw Mac kunt verzamelen.

https://support.apple.com/nl-nl/HT201581

Hoe meer extra informatie je geeft, hoe beter ik je kan helpen.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 7 van 11 (478 Weergaven)

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

★★★★★ Newbie

Hey @Trismagistos ,

 

Welke info specifiek?

 

Ik heb screenshots genomen van waar er naar de hyperlink gerefereerd werd. Mijn laptop is nu net iets meer dan een jaar.

 

Ik zag ook wel dat systeemupdate 14.1 klaar staat, maar die lijkt me nog vrij recent.

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Roekepoehke

 

Bericht 8 van 11 (469 Weergaven)

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

★★★★★ Newbie

Hey @Trismagistos ,

 

Welke info specifiek?

 

Ik heb screenshots genomen van waar er naar de hyperlink gerefereerd werd. Mijn laptop is nu net iets meer dan een jaar.

 

Ik zag ook wel dat systeemupdate 14.1 klaar staat, maar die lijkt me nog vrij recent.

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes,

Roekepoehke

 

Bericht 9 van 11 (469 Weergaven)

Re: Spel blijft hangen in beginscherm "bezig met verbinden..."

★★★★★ Newbie

Hey @Trismagistos ,

 

Hierbij de 2de bijlage. Die zag ik niet in mijn antwoord.

 

Groetjes,

Roekepoehke

Bericht 10 van 11 (468 Weergaven)

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help