Sims mobile: party bug

door Anoukkie28
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims mobile: party bug

★ Novice

Hello,

In the sims mobile, every time I open the app the party that I gave months ago keeps re-ending. So I open the app, and I always get the same notification and I get the same rewards every time for that party. Of course I’m getting simdollars quickly this way but it’s really annoying because I can’t start a new party. Does anyone know what to do? 

Bericht 1 van 6 (593 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims mobile: party bug

Community Manager (retired)

Hey @Anoukkie28,

 

Welkom op het Nederlandstalige forum en sorry om te horen dat je tegen deze rare bug aangelopen bent. Is dit al maanden bezig ook dat je deze rewards krijgt? Speel je op de mobiel of op de computer en heb je ooit via een APK gespeeld of gewoon via de winkel?

 

Sinds je geen probleem lijkt te hebben met Engels kan het het ook waard zijn jouw situatie te posten op onze officiële Sims Mobile forums hier waar je mogelijk betere hulp kunt krijgen met dit probleem en waar anderen aan kunnen geven tegen ditzelfde probleem aan te lopen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 6 (582 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims mobile: party bug

Community Manager (retired)
@Anoukkie28,

Zou je ons ook misschien kunnen laten weten of je op een Apple of Android speelt en op welke versie van de OS je zit?

Bedankt!

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 3 van 6 (574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims mobile: party bug

★ Novice

Hoi, 

Sorry wist niet dat het in het in het Nederlands  kon haha. Maar ja dit is al maanden bezig. Ik speel op een iPhone en ik had Sims mobile al een tijd niet gespeeld en sinds ik weer begon met spelen een paar maanden geleden is deze bug er. Elke keer als ik de app opnieuw start krijg ik de melding dat het feest is beëindigd en krijg ik de rewards daarvoor. Ik heb nog nooit via een APK gespeeld. 

Bericht 4 van 6 (566 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims mobile: party bug

★ Novice

Apple IOS 14.6 en het spel is ook up to date

Bericht 5 van 6 (563 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims mobile: party bug

Community Manager (retired)
@Anoukkie28,

Dank je voor het laten weten. We zien namelijk wat problemen bij de 15.0 beta update die mogelijk dit soort gedrag kan veroorzaken.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 6 (557 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help