Re: Sims middeleeuwen doet het niet

door annikaveenstra
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Sims middeleeuwen doet het niet

★★★ Newbie

Hoi allemaal,

 

Ik heb jaren geleden de sims middeleeuwen gekocht met disc, aka the sims medieval. Nu wil ik dit spelen op mijn laptop met windows 10, alleen start hij wel het startscherm op, maar niet het spel. Als ik dan nog een keer op start het spel klik, zegt mijn laptop dat het spel al is gestart. Er verandert echter niets aan het scherm. Nu had ik een beetje rondgekeken op deze site, naar mensen met hetzelfde probleem en ik zou mijn gamecode, in origin, in moeten vullen door op productcode verzilveren te klikken. 

Ik heb mijn productcode ingevuld, maar nu zegt origin dat mijn code niet ingewisseld kan worden en ik het op de sims 3 site in moet vullen?

Zelf vind ik dat een beetje raar, aangezien het niets te maken heeft met de sims 3... 

Ook wil ik de game niet opnieuw kopen aangezien ik al een disc heb en deze het vroeger wel deed.

 

Als ik een antwoord zou kunnen vinden op deze vraag, ben ik zeker geholpen!!

Bericht 1 van 6 (1.882 Weergaven)

Re: Sims middeleeuwen doet het niet

★★★★★ Expert
Hallo @Lynns_world,

Windows 10 ondersteund de beveiligingsmethodes die met onder andere jouw spel mee komen niet meer. Windows 10 blokkeert deze zelfs.
Daardoor kan je de software die gebruikmaakt van deze beveiligingsmethodes niet meer installeren en/of zullen er problemen gaan ontstaan tijdens het gebruik van deze software.

Mocht je het spel toch had geïnstalleerd via de installatieschijven, dan dien je deze eerst te verwijderen.

Mocht je de Origin cliënt nog niet hebben geïnstalleerd, dan kan je deze downloaden via: https://www.origin.com/nl-nl/store/download om aansluitend ook te gaan installeren.


Je dient jouw spel om te zetten naar een digitale kopie. Zo heb je de installatieschijven niet meer nodig, tijdens het gebruik en de installatie. Hoe je productcode kan verzilveren / registreren wordt uitgelegd in dit helpartikel: https://help.ea.com/nl-nl/help/origin/origin/origin-code-redemption-faq/
Je spel is een aparte serie van De Sims 3 en werk met dezelfde techniek als De Sims 3, maar bepaalde items (zoals uitbreidingen en aanvulleningen) zullen niet gaan werken met elkaar.
Aangezien De Sims 3 uitgebracht werd voordat Origin komt, is het mogelijk dat de productcodes van hun niet worden geaccepteerd.
Je dient eerst de productcode van je spel te verzilveren via de website van De Sims 3: https://www.thesims3.com/registeragame.html en https://store.thesims3.com/myAccount.html Je kan hier met dezelfde Origin / EA account aanmelden.
Nadat de productcodes zijn geaccepteerd, zou je deze producten kunnen gaan downloaden met de Origin cliënt. Meestal verschijnt er een melding dat je product klaar is om te downloaden. Zo nodig dien je de Origin cliënt eerst opnieuw te starten.
De producten zullen verschijnen in je spelbibliotheek van de Origin cliënt.


Laat je nog weten of het je hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (1.874 Weergaven)

Re: Sims middeleeuwen doet het niet

Champion
@Lynns_world Vermoedelijk is je nieuwe laptop er één op basis van 64bit. Het toch wel oude Sims middeleeuwen is gemaakt voor een 32bit computer en daardoor hapert de configuratie van het spel.
Ook kan het zijn dat je grafische kaart te sterk is met als gevolg dat het beeld over je bureaublad heen wordt geprojecteerd.
Als je de instellingen van je grafische kaart kan aanpassen aan de maximale eisen van de Sims Middeleeuwen zou je in ieder geval het spel nog kunnen zien draaien en er wijzigingen in aan kunnen brengen.
De andere optie is om via een virtuele pc een 32bit besturingssysteem te laten draaien en daarin de Sims Middeleeuwen. Uitleg over virtuele pc kan je vinden bij Microsoft Windows.
Hartelijke groet.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 3 van 6 (1.859 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims middeleeuwen doet het niet

★★★ Newbie

Hi,

Ik wilde dit stappenplan volgen maar ik ondervind een probleem ik heb alleen een serienummer van de game in mijn spelhandleiding en die kan ik niet gebruiken bij productcode verzilveren. Ik heb geprobeerd om het in te voeren bij een spel registreren maar daar zegt het dat ik een ongeldig serienummer heb, dit kan alleen niet kloppen aangezien het op de spelhandleiding staat hulp zou worden gewaardeerd.
Bij voorbaat dank

Bericht 4 van 6 (1.506 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims middeleeuwen doet het niet

★★★★★ Expert
Probeer eens de productcodes via de website van De Sims 3 te registreren, je kan daar aanmelden met dezelfde Origin / EA account, @dearplaceholder.
Omdat De Sims 3 eerder bestond dan Origin, kan het zijn dat de productcodes worden geweigerd, mits deze echt niet eerder zijn gebruikt.
De productcodes zijn eenmalig te gebruiken en worden automatisch gekoppeld aan de Origin / EA account waarmee deze productcodes zijn geregistreerd / verzilverd.
Tweedehands gekochte of gekregen spellen zullen dus niet meer werken.

De website van De Sims 3: www.thesims3.com

Om uitbreidingen en aanvullingen te kunnen gebruiken, is het basisspel vereist en geregistreerd / verzilverd onder dezelfde Origin / EA account.


Groetjes.
Bericht 5 van 6 (1.498 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims middeleeuwen doet het niet

★★★ Newbie

Hallo, ik had vandaag hetzelfde probleem en ik heb bovenstaande stappenplan gevolgd waardoor hij het nu wel doet. Ik heb eerst de games die ik via disk geïnstalleerd had verwijderd. Daarna ben ik ingelogd op origin en heb ik op game toevoegen geklikt. Als je dan de productcode invult van middeleeuwen krijg je inderdaad de melding dat je die moet invullen op een andere Sims 3 community website moet invullen. Ik heb de productcode daar opnieuw ingevuld en dan is de game toegevoegd in origin. Daarna heb ik de productcode van piraten en adel toegevoegd via origin zelf dat hoeft niet op de Sims 3 community pagina. 

Bericht 6 van 6 (1.192 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help