Sims 4 overgezet van Origin naar EA account, uitbreidingspakketten niet zichbaar

door CrJo95
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Sims 4 overgezet van Origin naar EA account, uitbreidingspakketten niet zichbaar

★★★ Newbie

Onze dochter heeft zojuist haar Sims 4 van Origin omgezet naar het EA Account. Nu heeft ze geen enkele uitbreidingspakket zichtbaar. Hoe kan ze deze weer naar voren krijgen? 

Bericht 1 van 4 (344 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Sims 4 overgezet van Origin naar EA account, uitbreidingspakketten niet zich

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Het basisspel is zichtbaar. Ik heb de cache opgeschoond maar dat geeft geen verbetering.

 

Het blijkt dat er nog een account is en daar ben ik nu op ingelogd. Deze werkt en de pakketten zijn weer zichtbaar. 

 

Succes bedankt voor je hulp! 

In thread bekijken

Bericht 3 van 4 (295 Weergaven)

Alle reacties

Re: Sims 4 overgezet van Origin naar EA account, uitbreidingspakketten niet zich

Community Manager
Hoi @CrJo95,

Is het basisspel nog wel zichtbaar op haar account, of moest ze die opnieuw toevoegen? Als ze echt alles kwijt is, dan zou het kunnen dat ze met een verkeerde account aanmeldt.

Als ze alleen haar uitbreidingen mist, kan je dan proberen om de cache te schonen van de EA app? Het zou kunnen dat er daar oude bestanden tussen zitten die problemen veroorzaken. Dit artikel legt uit hoe je dat kan doen:

https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/#ea-app

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (319 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Sims 4 overgezet van Origin naar EA account, uitbreidingspakketten niet zich

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Het basisspel is zichtbaar. Ik heb de cache opgeschoond maar dat geeft geen verbetering.

 

Het blijkt dat er nog een account is en daar ben ik nu op ingelogd. Deze werkt en de pakketten zijn weer zichtbaar. 

 

Succes bedankt voor je hulp! 

Bericht 3 van 4 (296 Weergaven)

Re: Sims 4 overgezet van Origin naar EA account, uitbreidingspakketten niet zich

Community Manager
@CrJo95,

Fijn om te horen dat je ze weer hebt gevonden! Standard smile Geniet van de Sims!

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help